יום שבת, 7 בינואר 2017

טיול בפיליפינים



טיול בפיליפינים

רבים בוחרים לטייל כיום בפיליפינים, והמדינה מהווה מוקד משיכה מסיבות רבות
הפיליפינים הינה מדינת איים המורכבת מ7,107 איים שונים, אשר כל אחד מהם מספק לנו הצצה לתרבות אחרת, נופים שונים ואוכלוסייה ייחודית. טיול בפיליפינים הפך לפופולרי ביותר בשנים האחרונות, בעיקר בשל מוקדי המשיכה יוצאי הדופן במדינה, אשר מושכים תיירים רבים מרחבי העולם שמעוניינים לצפות בתופעות יוצאות דופן. אחד ממוקדים אלו הינו כמובן טאאל. 




טיול בפיליפינים וביקור בטאאל
הר הגעש טאאל הינו הר געש פעיל, אשר מהווה מוקד משיכה גדול ביותר כאשר מתכננים טיול בפיליפינים ומושך אלפי תיירים בשנה לביקור במקום. הר הגעש טאאל מספק לנו גם סיפורים על התפרצויות שהתרחשו לא מזמן, וגם הנאה מהנוף יוצא הדופן באזור, הנוצר בשל האדמה הוולקנית המאפשרת צמיחה של מגוון רחב של צמחים. הר הגעש משפיע רבות גם על מזג האוויר באזור, כך שבמידה ואנו נוסעים לטאאל אנו יכולים ליהנות ממזג אוויר נעים, השונה משמעותית ממזג האוויר בפיליפינים בעונות רבות של השנה. 

ביקור בטטאל מאפשר לנו לצפות באחד מפלאי האזור
טיול בפיליפינים כוללת בתוכה גם הכרה של ההיסטוריה של המקום ושל הגורמים שעיצבו את אופי המדינה והתושבים. טאאל הינו הר געש בעל השפעה רבה על האזור, הן בגלל השפעתו על האקלים והן בגלל האבדות הרבות בנפש שהתפרצויותיו גרמו לאורך השנים, ולכן ביקור בפיליפינים מחייב ביקור במקום זה בכדי להבין את ההיסטוריה של המדינה והתושבים ובכדי להרגיש חלק ממאורע גדול שהשפיע עליהם. 

חשוב לנצל את ההימצאות באזור בכדי לבקר בטאאל
כאשר אנו מתכננים טיול בפיליפינים, אנו רוצים למצות את הטיול עד תומו, ולכן חשוב שלא לוותר על ביקור בטאאל, אשר יכול לספק לנו הסתכלות קרובה ביותר על אופי האוכלוסייה והגורמים שעיצבו את המדינה, וכמובן ליהנות מנוף יוצא דופן ופלא טבע אמיתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה