יום ראשון, 12 במאי 2013

קוסמטיקאית



קוסמטיקאית מסייעת בהסרת שיער מיותר
השיער יכול להיות דבר נפלא מאד - בעיקר כאשר הוא נמצא על הראש שלנו. יחד עם זאת לאורך השנים, שיער גוף נחשב למפגע מיותר. אם בעבר רק נשים פנו אל קוסמטיקאית על מנת להסיר את שיער הגוף, הרי שהיום גם גברים מבינים כי בעידן של היום ללא כל צל של ספק גוף חלק הוא יפה יותר, ופונים לטיפולים מקצועיים אצל קוסמטיקאית, אשר תדאג להסיר מהם שערות אשר מצויות באזורים לא רצויים בגופם. נוסף על כך, לעתים מדובר גם על בני ובנות נוער אשר מעוניינים לשמור על גוף חלק לחלוטין, ועל כן פונים לקוסמטיקאית אשר מתמחה בתחום זה של הסרת שיער גוף.

באיזו שיטה משתמשים לצורך הסרת שיער מיותר?
לכל קוסמטיקאית יש את השיטות שלה להסרת השיער, אם כי חשוב לציין שקוסמטיקאית שמחשיבה את עצמה למקצועית, תציע לכם מספר שיטות שונות. השיטה הנפוצה ביותר היא כמובן הסרה באמצעות שעווה. כמובן שאפשר לעשות זאת גם באופן עצמאי, אבל אנשים רבים מגלים כי הסיוע של קוסמטיקאית מומחית, מסייע להם להסיר את השיער בצורה טובה יותר, שכן הקוסמטיקאית לא תרחם עליכם - ותסיר את כל השיער למרות הקושי.

ומה עם טכנולוגיות נוספות?
כיום, יש גם טכנולוגיות מתקדמות מאד להסרת שיער, וקוסמטיקאיות רבות עושות בהן שימוש. אחת הטכנולוגיות הנפוצות ביותר להסרת שיער אצל קוסמטיקאית היא באמצעות אינפרא אדום. מדוב רעל טכניקה ייחודית ומתקדמת, אשר גם משיגה תוצאות ברמה גבוהה מאד, ונחשבת בטוחה יותר לשימוש מאשר הסרת שיער בלייזר. טכנולוגיית האינפרא אדום הופכת את השיער לרך ופלומתי, ומעודדת את נשירתו.

מגיעה לכל אזור
אבל למה בעצם לפנות לסטודיו של קוסמטיקאית ולא לבצע הסרת שיער עצמאית באמצעות פינצטה, גילוח או שעווה? הדבר כמובן אפשרי, אבל לעתים תלוי גם באזור שאותו תרצו לגלח. כך למשל, הסרת שיער באזור הרגליים היא פשוטה, אבל מה באשר להסרת שיער במקומות רגישים כמו בית השחי או המפשעות? כאן הקוסמטיקאית תוכל לסייע לכם, ולבצע את העבודה בעדינות ובמקצועיות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה