מוצר שלם
בעלי עסקים משקיעים
משאבים ומאמצים עצומים בשאיפה ליצור את המוצר הטוב ביותר ללקוחותיהם. אנחנו חיים
במציאות תחרותית, שבה בתחום השירות או המוצר שאנו מציעים סביר שקיימים מתחרים רבים
ודרוכים לא פחות מאתנו. אז כיצד אנו מבדילים את עצמנו מהמתחרים? צעד חשוב מאוד הוא
השקעה בשירות הלקוחות. שירות לקוחות איכותי הוא קריטי לעסק, והוא מהווה את הפנים
שלו כלפי חוץ. חלק מהותי משירות הלקוחות הוא שירות מענה טלפוני.
כמה אפשר לענות
לטלפון
בתחילה, זה לא נראה
כמו אתגר כלל וכלל. אנחנו חושבים – ובצדק – שאת השירות הטוב ביותר אנחנו מספקים
בעצמנו. ואמנם הדבר נכון, אך בעסק מצליח וצובר תאוצה אי אפשר להשאיר את הטלפון
בידיים שלנו. ניתן בשלב זה לחשוב על שכירת פקיד או מוקדן לעסק עצמו אך תשלום משכורת מלאה לצוות מוקדנים והכשרתם
המקצועית הוא עסק מסובך שיכול לגזול מאתנו משאבים רבים מדי. לכן נוסדה שיטת ה-call center – שירות מענה טלפוני חיצוני.
מיקור חוץ בתחום
המענה

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה