יום שבת, 8 בספטמבר 2018

עו"ד המכון הרפואי


עו"ד המכון הרפואי מציע מגוון רחב של שירותים עבור נהגים ואנשים פרטיים ברחבי הארץ. בראש ובראשונה, עורך הדין מתמחה בהתנהלות מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ולכן אפשר להתייעץ איתו על רקע קבלת זימון לבדיקת כשירות רפואית לנהיגה. למעשה, עורך הדין הוא הגורם היחיד שמייצג את האינטרסים של האזרח מול המכון הרפאי לבטיחות בדרכים ולכן יש קהל יעד ספציפי של אנשים שצריכים להתייעץ איתו.

המופנים לבדיקת כשירות רפואית הם הראשונים שצריכים להתייעץ עם עו"ד המכון הרפואי בכל מקרה של דילמה והתלבטות. זה כולל לא רק מבקשי רישיון נהיגה לרכב ציבורי ומשא כבד שנדרשים לקבל את אישור המכון הרפואי, אלא גם עברייני תנועה מועדים. יתרה על כך, עו"ד המכון הרפואי יכול לייצג נהגים שדווחו על ידי משטרת ישראל על מעורבותם בתאונת דרכים ונהגים שדווחו על ידי בית המשפט.



באיזה שלב פונים לעורך דין?
גם נכי משרד הביטחון, בעלי מוגבלויות שהופנו לבדיקת כשירות רפואית על ידי המוסד לבטיחות לאומי ומשתמשי סמים או אלכוהול שהופנו על ידי משרד הרישוי יכולים להתייעץ עם עו"ד המכון הרפואי. בנוסף, יש מקרים שבהם עורך הדין מייצג מבקשי ומחזיקי רישיון נהיגה עם בעיות בריאותיות מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים.

בכל המקרים לעיל ובעוד מקרים אחרים יש צורך לפנות לעורך דין בשלב מוקדם. התייעצות בשלב מוקדם עם עו"ד המכון הרפואי חוסכת זמן, מאמץ וכסף ויכולה לשפר בצורה דרמטית את הסיכוי לעבור בדיקת כשירות רפואית לנהיגה. ההתייעצות כוללת מתן מידע לנהג וניסוח יחד איתו של הבקשה שמוגשת למכון הרפואי לבטיחות בדרכים. בכך בסופו של דבר נמדדים שירותי עורך הדין ולכן יש חשיבות למעורבות שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה