יום שני, 22 באוגוסט 2016

פורטל ארגוני

פורטל ארגוני הינו פורטל הזמין לכל עובדי ארגון מסוים, ומציע להם מגוון שירותים פורטל ארגוני הינו פורטל, בדרך כל אינטרנטי, המופעל על ידי ארגון מסוים ומציע מגוון רחב של שירותים לכל עובד בארגון. פורטלים אלו מאפשרים לשמור על קשר בין ארגוני טוב יותר, וכן מאפשרים לכל עובד לגשת למידע חשוב הקשור בארגון או בעבודתו. אז

אילו שירותים מוצעים בדרך כלל בפורטל ארגוני?

• ספר טלפונים: כאמור, פורטל ארגוני נועד בין היתר בכדי לשפר את התקשורת בין חברי הארגון השונים. אחד האמצעים הטובים ביותר לעשות זאת הינו באמצעות פרסום ספר טלפונים של הארגון, המכיל את שמות עובדי החברה, תפקידם בארגון וכן את דרכי ההתקשרות עמם.

• זכויות וחובות העובד: כל עובד צריך להכיר את זכויותיו, וכן את חובותיו לארגון. בפורטל ארגוני נוכל למצוא את זכויות וחובות העובד, כך שכל עובד יכול לדעת בדיוק מה מגיע לו אך גם מה עליו לעשות במסגרת תפקידו. רשומות אלו מועילות ביותר כאשר עובד מעוניין לעמוד על זכויותיו או לברר איזה בעל תפקיד אחראי על ביצוע פעולה מסוימת בארגון.

• טפסים שונים: בפעולתו של כל ארגון מעורבת כמובן עבודה משרדית בירוקרטית רבה, אשר כוללת שימוש בטפסים שונים לביצוע פעולות שונות. כאשר עובד מסוים מעוניין בביצוע פעולה הדורשת טופס ייעודי, הוא יכול לגשת לפורטל הארגוני של החברה בכדי להוציא את הטופס הדרוש לו.

• לוח הודעות ואירועים: הדינמיקה בפעולות היומיומיות המתבצעות בכל ארגון מחייבת את הארגון לעדכן את עובדיו באופן שוטף במתרחש בו. אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת הינה באמצעות עדכון לוח הודעות ואירועים בפורטל הארגוני של החברה, כך שכל עובד יהיה חשוף למתרחש בחברה, וידע להתאים את עצמו לאירועים השונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה