יום שישי, 12 באוגוסט 2016

הלוואות חוץ בנקאיות להשגת ריבית טובה יותר



השוק של ההלוואות כיום הוא שוק פתו ותחרותי יותר מאשר בעבר. כיום אתם יכולים לקבל הלוואות חוץ בנקאיות מכמה גורמים במקביל. השוק של הלוואות חוץ בנקאיות פתוח כיום לחברות מימון חזקות וגדולות שפועלות מטעם משרד האוצר, ומספקות הלוואות כמעט לכל דורש. במקביל השוק פתוח גם לחברות הביטוח שמלוות לכם כסף על חשבון הפנסיה שלכם שמוחזרת בסופו של יום. השוק גם פתוח לבתי השקעות וחברות כרטיסי האשראי, כך שבאמת שהתחרות גבוהה - ונועדה לאפשר לכם להשיג תנאי ריבית טובה יותר על ההלוואה שלכם.

מה זה אומר ריבית טובה ביותר?
מדוע בעצם הלוואות חוץ בנקאיות עוזרות לכם להשיג ריבית טובה יותר, ומהי בכלל הריבית ולמה חשוב שהיא תהיה כמה שיותר נמוכה? הריבית היא בעצם הרווח של הגוף המממן. כל גוף שנותן לכם הלוואה - בנקאית או חוץ בנקאית, לוקח ריבית כשאתם מחזירים את ההלוואה, וכך הוא בעצם רושם רווח ומקבל בסוף סכום כסף גבוה יותר ממה שהוא נתן לכם. אם הריבית הוגנת, זה גם לא יקשה עליכם מצד שני להחזיר את ההלוואה, כי בכל חודש אתם מחזירים סכום צנוע יחסית.



כמובןשבעזרת פתיחת השוק עבור הלוואות חוץ בנקאיות, אתם נהנים מתחרות עזה בין הריבית. אתם לא תלויים רק בנק שלכם - אלא יש עשרות גופים שונים שמציעים הלוואות חוץ בנקאיות. ברגע שכולם פעילים ויש היצע רחב - כמובן שכולם יריבו עליכם. אתם יכולים להשוות אחוזי ריבית בין הגופים, להתמקח איתם, ואף להראות להם הצעות אלטרנטיביות שקיבלתם מהם.

והכל כעת פתוח עבורכם
ברגע שפונים לאפיק של הלוואות חוץ בנקאיות ומקבלים הצעה טובה יותר לאחוזי ריבית נמוכים, באמת שיש לכם יותר אפשרויות שנפתחות עבורכם. אתם יכולים כעת לממש בצורה טובה יותר את כל החלומות שלכם בנוגע לרכישת רכב חדש, שיפוץ הבית, ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה