יום ראשון, 1 בינואר 2017

טיול משפחות בפיליפינים



טיול משפחות בפיליפינים

פיליפינים- לא מה שחשבתם
כאשר מדובר על טיול למזרח הרחוק לרוב נוטים לחשוב על טיול תרמילאים אחרי צבא. אך למען האמת יותר ויותר ישראלים מגלים כי טיול משפחות בפיליפינים הוא טיול מדהים, ובלתי נשכח אשר יכול להתאים לכל המשפחה ולא רק לאוהבי טרקים. עם תכנון והכוונה נכונה טיול משפחות בפיליפינים יהפוך לחוויה משפחתית מדהימה.



פיליפינים – גן עדן
כל מי שביקר בפיליפינים יודע שתמיד נשאר טעם של עוד. לכן המון ישראלים אשר טיילו בפיליפינים בטיול אחרי צבא חוזרים, בשביל טיול משפחות בפיליפינים, מכיוון שהם רוצים לחלוק את החוויה היוצאת דופן הזאת עם האנשים הקרובים להם מכל. פיליפינים היא מדינת איים המורכבת מ־7,107 איים מהם רק 2,000 מאוכלסים ובעלת רצועת  החוף מהארוכות בעולם. היא שוכנת במערב האוקיינוס השקט, כ־1,000 ק"מ דרומית מזרחית ליבשת אסיה. פיליפינים מתאפיינת בנוף פראי ואקזוטי, של ג'ונגלים הרים, חוף עם מים צלולים חול לבן ואתרי צלילה מהמדהימים בעולם. פיליפינים גם מתאפיינים בהיסטוריה יוצאת דופן עקב שליטה של ספרדים באיים בין המאה-13 ל-16 בניגוד לרוב מדינות המזרח הרחוק פיליפינים הם נוצרים קתולים ברובם.

מה צריך לדעת לפני שיוצאים אל טיול משפחות בפיליפינים
כאשר מדבור על טיול משפחות בפיליפינים צריך לתכנן את הטיול יותר בקפידה מטיול רגיל מכיוון שמדובר במדינה שונה לגמרי ממדינות המערב. לכן חשוב שלא תתכננו את הטיול לבד. בפיליפינים נמצאים מדריכים ישראליים אשר ייסעו לכם בתכנון מסלולים מתאימים לילדים, פעילויות ואטרקציות שיתאימו לכל המשפחה. החברה אליה תפנו תלווה אתכם משלב החיסונים דרך הטיסה הנוחה ביותר עבורכם עד הטיול עצמו, וידאגו לכך שתחוו את מלוא יופיים וייחודם של פיליפינים בצורה הטובה והבטוחה ביותר ועבור משפחתכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה