יום שני, 23 בינואר 2017

גני אירועים בדרום



בחירת גני אירועים בדרום
בחירה נכונה של גני אירועים בדרום מחייבת היכרות עם היישובים הבולטים באזור. מלבד המושבים והקיבוצים שמפעילים גני אירועים, היישובים העיקריים שרלוונטיים הם אשדוד, באר שבע, רחובות ויבנה. אליהם יש להוסיף את פארק תעשיות כנות, שהופך בשנים האחרונות למתחם אירועים מרכזי עבור תושבי הדרום והסביבה.

השוואה בין אולמות וגני אירועים לפי מיקום גיאוגרפי יכולה לעזור בהתאמת האירוע לקונספט הנדרש. כאן הדגש הוא על אירועים לשישי בצהריים, אירועי חינה לפני חתונה, אירוע קטן ואינטימי או אירוע בטבע ועל הים. ככל שמגדירים את הקונספט בצורה טובה יותר כך מטבע הדברים מצטמצמות האפשרויות, אך המטרה היא לחסוך זמן בעת השוואה בין גני אירועים בדרום.

מה הקשר בין סוג האולם לכמות המוזמנים?

כל החלטה שמתקבלת בשלבים מוקדמים של הפקת אירוע באזור הדרום משפיעה על שאר מערכת השיקולים. כך למשל ניתן להחליט איפה לערוך את האירוע ומה יהיה הקונספט, ולפי הממצאים לקבוע כמה אורחים להזמין. את התהליך הזה מבצעים בשלב מוקדם כדי להשאיר מספיק זמן לעוד שינויים גם בהמשך הדרך.

אחרי שמקבלים אישורי הגעה מהמוזמנים ניתן גם לבדוק את מחיר המנה ואת האופן שבו הוא משפיע על התקציב. בשלב האחרון מוודאים שמדובר על אולם כשר, כשר למהדרים או לא כשר בהתאם לציפיות ולתפיסת העולם של קהל היעד.

כפי שניתן לראות, קיים קשר ברור בין סוג האולם או גן האירועים לבין כמות המוזמנים והמחיר שתצטרכו לשלם. השוואת מחירים היא חלק בלתי נפרד מהתהליך של בחירת גני אירועים בדרום ויש לה משמעות מיוחדת באירועים פרטיים. באמצעות השוואת מחירים ניתן להחליט באיזה אולם לערוך את האירוע, כמה אורחים להזמין והאם להשקיע גם בתאורה ואטרקציות נוספות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה