יום רביעי, 12 באפריל 2017

נהלי אבטחת מידע



במרבית החברות – ידע המקצועי הוא הכוח

כל חברה או פירמה מקצועית יודעת שהנכס החשוב ביותר לחברה הוא הידע המקצועי שלה והיכולות באמצעותן היא מעניקה שירותים שונים ללקוחות. הידע של חברה הוא הכלי החשוב ביותר, בכדי לשמור עליו בידי החברה ולמנוע דליפה שלו החוצה, והעברתו למתחרים, יש להקפיד על נהלי אבטחת מידע. בתקופה של ימינו שהטכנולוגיה בשיאה, הופך נושא אבטחת המידע לנושא שנמצא על סדר היום בחברות רבות. היום, חשוב מאד להקפיד על נהלי אבטחה מידע כדי לשמור על העסק או החברה יחודי ומקצועי.

מדוע חשוב להעזר בנהלי אבטחת מידע

בכדי לשמור על הידע הייחודי של החברה בבעלותה, יש להפעיל נהלי אבטחת מידע. נהלים אלו מתייחסים לגורמים שונים בחברה ומקיפים מגוון של תחומים אשר עוסקים בידע. ישנם מקורות ידע רבים שאליהם צריך להתייחס בכתיבת נהלי אבטחת מידע. מקור הידע הראשון הוא עובדי החברה, יש ליצור נוהל שיבטיח שעובדים אשר מסיימים את תקופתם בחברה לא יעבירו את הידע שרכשו במהלך תעסוקתם הלאה. את הנוהל לרוב יוצרים באמצעות חוזה עבודה מסודר. נוסף לכך קיים עוד איום גדול על הידע של חברה, הוא האיום הוירטואלי. באמצעות האינטרנט, האקרים מומחים יכולים לפרוץ מחשבים גם מהצד השני של העולם, לחבל בהם ואף לגנוב את המידע. האיום הוירטואלי הוא המשימה המורכבת ביותר שקשורה באבטחת מידע.

שמרו את הידע שלכם בטוח

חברה עסקיות רבות כבר מבינות את המשמעות של הטמעת נהלי אבטחת מידע נכונים ומדוייקים, באמצעות נהלי אבטחת מידע ניתן לשמור על הידע של החברה בטוח, הן ברמת המחשבים והידע אשר נמצא עליהם והן ברמת העובדים. יש לשים דגש רב על נהלי אבטחת מידע וכך תשמרו על המידע שלכם בטוח.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה