יום שני, 6 בדצמבר 2021

קרם משזף

 

קרם משזף – טיפים לשימוש נכון

המטרה של שימוש נכון בקרם שיזוף היא להשיג מראה שזוף, אחיד ומחמיא בכל האזורים השונים של הגוף. לכן, הדבר הראשון שאותו כדאי לעשות הוא לקרוא את הנחיות היצרן. ברוב המקרים, הנחיות היצרן אמורות להופיע על גבי האריזה של קרם משזף. באמצעות הוראות היצרן, ניתן לדעת למשל לאיזה סוג של עור כל קרם משזף מתאים ומה ניתן לעשות איתו. לאחר מכן, משתמשים בהוראות היצרן כדי להשוות בין סוגים שונים של קרמים לפי החומרים הפעילים שיש בתוכם.

מבחינת אופן השימוש עצמו, הטיפ הכי חשוב הוא להתחיל במריחה של קרם משזף על המפרקים. קודם מורחים קרם משזף על המרפקים, הידיים, הברכיים והקרסוליים ורק אז עוברים לשאר האזורים הרצויים של הגוף. כמו כן, מומלץ לנצל את היתרונות של קרם משזף מבחינת הגוון האחיד וליישם אותו גם באזורים שאותם בדרך כלל אי אפשר לחשוף ישירות אל קרני השמש.



איך מורחים ומיישמים קרם משזף?

היכרות עם האופן שבו כדאי למרוח או ליישם קרם משזף יכולה לעזור ליהנות מהיתרונות שלו גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. בטווח הקצר, ההמלצה היא לדוגמא להשתמש במברשת או בכפפות חד פעמיות. אם משתמשים במברשת ובכפפות חד פעמיות, מגדילים את הסיכוי לכך שהקרם ייספג בעור ושהחומרים הפעילים שלו ישיגו את התוצאה הרצויה באופן אחיד.

בטווח הארוך, המטרה של מריחת קרם משזף עם כפפות או מברשת פודרה היא לשמור עליו מפני יובש ולכלוך. כאשר משתמשים בכפפות חד פעמיות, מקפידים על סטריליזציה מלאה ומפרידים בין הלכלוך שעל האצבעות לבין העור. בנוסף, ניתן ליהנות מהנוחות של כפפות או מברשת פודרה וכך ליישם קרם משזף עח הגוף במהירות ולהשגת תוצאות מיידיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה