יום שלישי, 19 ביוני 2012

קידום אתרים באינטרנט


מנועי החיפוש, ביניהם כמובן המנוע של גוגל, נועדו לעזור לגולשים להגיע למידע או לשירות מסוים תוך פרק זמן קצר וחיפוש מינימאלי. לצורך כך המנועים האלה פיתחו אלגוריתמים שונים ומגוונים, מרביתם אגב סודיים, כדי לדרג ולסנן את כמויות המידע האדירות שיש ברשת ובסופו של דבר להציג לגולש בדיוק מה שהוא צריך. כך למשל, אם הגולש יחפש תיקון מחשבים בראשון לציון הוא יקבל בתוך 0.12 שניות כ- 63 אלף תוצאות. כמובן שלא כל אותן התוצאות אכן מתאימות לגולש לכן את התוצאות הרלוונטיות ביותר הוא ימצא בדף הראשון – בעשיריית החיפושים הראשונה. כאן נכנס לתמונה הנושא של קידום אתרים באינטרנט המסייע לבעלי האתרים להתברג דווקא לרשימה הנחשקת הזו ולזכות לכניסתם של הגולשים.

קידום אתרים באינטרנט – לכל בעל עסק 

קידום אתרים באינטרנט הוא כלי שיווקי יעיל ונפוץ. הוא מאפשר לכל אתר ולכל בית עסק לקבל לקוחות חדשים רבים, לשמר את הלקוחות הקיימים, לחסוך בכוח האדם ולצאת לשווקים חדשים. כל אלה בסופו של דבר מתורגמים להגדלת ההכנסה אליה שואפים כל העסקים. בשביל לזכות לחשיפה מקסימאלית ובתוך פרק זמן קצר מאוד, בעלי העסקים פונים לחברות SEO כדי שיגבשו עבורם אסטרטגיה המתאימה להם בהתאם לגודל העסק, עיסוקו והמטרות שרוצים שיושגו. 

קידום אתרים באינטרנט – מי הראשון בגוגל 

קידום אתרים באינטרנט הוא גם כלי מדיד המאפשר לבעל העסק לקבל כלים פרקטיים ומיידיים לקידום האתר. כדי שהאתר יזכה למקסימום חשיפה והגדלה משמעותית בתנועת הגולשים חייבים לדאוג לכך שהוא יהיה בעשרת המקומות הראשונים בדף החיפוש של גוגל. כ- 90% מהגולשים המחפשים מידע ברשת מחפשים אותו דרך גוגל. מה גם, הסקרים מוכיחים כי מרבית הגולשים נכנסים רק לעשרת החיפושים הראשונים שבדף הראשון. זה אומר שרק מי שנמצא ברשימה נחשקת זו זוכה לכניסת הגולשים ואת זה אפשר בקלות להשיג בעזרת קידום אתרים מקצועי עם חברת SEO

קידום אתרים באינטרנט – קידום אורגני 

אחת הדרכים הבטוחות להגיע למקומות הראשונים בדף החיפוש זה לבצע לאתר שלכם קידום אורגני. למעשה מדובר בכמה מהלכים הכוללים בין היתר אופטימיזציה למבנה ולתוכן האתר, מחקר מילות וביטויי מפתח, החלפת קישורים, כתיבת מאמרים מקצועיים ועוד. קידום אורגני מסוגל להניב עבור בעלי האתרים רווחים רבים לאורך זמן, זאת לצד השקעה כספית לא גדולה יחסית המחזירה את עצמה תוך זמן מאוד קצר.  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה