יום שני, 24 ביוני 2013

מתקשרים רוחניים



האם תקשור הוא חלק מעולם המיסטיקה?

המיסטיקה מכילה בתוכה תחומים רבים ובניהם נמצא גם התקשור. כפי שהמיסטיקה שואפת לאחד את נשמתנו עם העולם בו אנו חיים ולהביא לכך שאנו נהיה שלמים ומאוחדים בין העולם הגשמי לעולם הרוחני, כך מתקשר התקשור לעולם המיסטי ומגיע לעזור לנו להבין דברים בצורה טובה יותר. תקשור הוא אינה פעולה פיזית שאנו יכולים לעשות, ואינו מוכח כי הדבר אמיתי ומדעי. התקשור בעצם מביא למצב שבו אנו יכולים לקבל הכוונה רוחנית ממקומות אליהם לא כל אדם יכול להגיע בעצמו.


מי הם המתקשרים?

מתקשרים הם אנשים בעלי סגולות מיוחדות אשר קבלו יכולות לתקשר עם דמויות וישויות מעולמות אחרים. אותן דמויות הן ישויות בולטות בהיסטוריה, צדיקים ומלאכים אשר על ידי עליית התדר שבו הם משדרים את האנרגיות שלהם, יכול המתקשר לפנות אליהם וליצור איתם שיח. המתקשרים מרגישים כי עליהם להעביר מסרים לעולם והם מקבלים אנרגיות באופן מיידי שעליהם להעבירם הלאה. ישנם הטוענים כי לכל אדם יכולת תקשור, אותם קולות פנימיים שאנו שומעים או הרגע בו אנו מתחילים לכתוב משהו והדברים פשוט נשפכים מאיתנו, הם רגעים בהם אנו מתקשרים. בכולנו קיימת אינטואיציה שמכווינה ועוזרת לנו לקבל החלטות בחיים, אך לא כולנו יכולים לקבל מסרים מעולמות אחרים ולנהל דו שיח עם ישויות כפי שמתקשרים אמיתיים מסוגלים.



כיצד עוזר לנו המתקשר?

לכל מתקשר דמויות קבועות איתן הוא יכול להגיע לשיח ולתדרים האנרגטיים שלהם. ברגע שאדם ניגש למתקשר, הוא מעלה בפניו בעיות ושאלות, אותן מפנה המתקשר אל הדמויות איתן הוא יכול ליצור קשר. אותה הדמות אשר נמצאת בעולם אחר ולא בעולם הפיזי שלנו, יכולה לראות את הדברים "מלמעלה", לכן המתקשר יקבל ממנה הכוונה ופתרונות שאנו אינם מודעים להם בעולמנו. המתקשר יספר לנו כל מה שאומרת לו אותה ישות ולעיתים הדבר קורה ללא מסננת, לכן על מתקשר טוב לדעת כיצד להציג את הדברים עבור המטופל שלו.
מתקשרים הפכו להיות פופולאריים מאוד בשנים האחרונות ואנשים רבים פונים אליהם על מנת לקבל מידע ניסתר על חייהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה