יום ראשון, 2 בספטמבר 2018

ניקיון אחרי שיפוץ

ניקיון אחרי שיפוץ במשרד
משרדים עוברים לעיתים קרובות תהליכי שיפוץ על מנת להתחדש ולהיראות טוב יותר בעיני הלקוחות. בעלי משרדים יודעים שאין להם הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני, לכן השיפוץ מהווה עבורם כלי שיווקי מהמעלה הראשונה. עם זאת, השיפוץ יכול להיות יעיל רק במידה ובסיומו מבצעים ניקיון יסודי.

קבלני שיפוץ של משרדים מבצעים ניקיון שטחי בלבד. הם אחראיים לפנות את הפסולת לאתרי הטמנה מורשים, לוודא שאין שום סיכוני בטיחות בתוך המבנה ובמידת הצורך גם לנקות הצטברות של לכלוך מחדרים מסוימים. מאותו רגע והלאה האחריות על ניקיון אחרי שיפוץ היא של בעלי המשרדים בלבד. עם זאת, בעלי המשרדים לא יכולים לנקות אותם בעצמם ולכן הם מזמינים חברת ניקיון מקצועית.


התפקיד של חברת ניקיון

חברת ניקיון יכולה לבצע את כל המשימות הנדרשות מיד עם תום השיפוץ במשרד. קודם כל, ניקיון אחרי שיפוץ כולל התאמה של חומרי הניקיון לסוגי חומרי הבניין שבהם השתמשו. כתוצאה מהתאמה בין חומרי הניקיון והבניין ניתן להשיג תוצאות מעולות ולחסוך זמן יקר. החיסכון בזמן קריטי עבור בעלי משרדים, כי הוא מבטיח חזרה לשגרה וכמובן קבלת קהל ולקוחות.

שנית, ניקיון אחרי שיפוץ מתבצע בתיאום ובשיתוף פעולה מול הקבלן שאחראי על הבנייה. כך ניתן לדאוג להתחיל את הניקיון מיד כאשר השיפוץ מסתיים. התיאום בין הצדדים גם מאפשר בחירה נכונה של חומרי ניקיון והוא מונע הצטברות של לכלוך באזורים רגישים עבור בעלי משרדים, לקוחות, ספקים ועובדים.

לבסוף, הניקיון הוא חלק מהשיפוץ ובלעדיו אי אפשר לחזור ולהפעיל את המשרד. למזלם של בעלי משרדים, יש המון חברות שמתמחות בשירותי ניקיון אחרי שיפוץ. אפשר לפנות לאותן חברות כדי לתאם את השירות ולהכריז עליו כהוצאה מוכרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה