יום רביעי, 25 בנובמבר 2020

טיול מאורגן לפיליפינים

בחירה נכונה של טיול מאורגן לפיליפינים מחייבת השוואה בין האקלים לאורך השנה. בגלל שהפיליפינים היא למעשה מדינת איים, לעונות השנה יש השפעה אדירה על המסלול ועל החוויה מהטיול. אז נכון שבאופן עקרוני אפשר לטייל באיי הפיליפינים לכל אורך השנה, אך יש בכל זאת משמעות לאקלים. ספציפית יותר, האקלים משפיע על האי שבו כדאי למשל לנחות או על האיים שבהם מתכננים לצאת אל שמורות הטבע, הפארקים וחופי הים.

היתרון של טיול מאורגן לפיליפינים בהקשר הזה הוא שתמיד יהיו בעלי מקצוע שיקבלו את ההחלטות בצורה מנומקת יותר. מדריכי טיולים שמכירים את איי הפיליפינים יכולים לשמור על קשר עם המטיילים, לעדכן אותם מראש לגבי הצפי לאקלים בכל עונה של השנה ואף להביא בחשבון את היתרונות של ביקור באיים מסוימים לעומת איים אחרים. במידת הצורך, אפשר גם להיכנס אל עובי הקורה ולהשוות בין המחירים של טיול מאורגן לפיליפינים בכל עונה.


המלצות על טיול מאורגן לפיליפינים

כדאי לצאת אל טיול מאורגן לפיליפינים בעונה שמתאימה לאופי של המסלול. אם המטרה היא חופשת בטן גב, העונה המתאימה תהיה כמובן הקיץ. אבל אם המטרה היא לצאת אל שמורות הטבע גם במזג אוויר סוער על מנת לראות את החיות האקזוטיות, יכול להיות שהפתרון יהיה דווקא לטוס בחורף או בעונות המעבר.

כמו כן, צריך להביא בחשבון שיקולים טכניים לגבי טיול מאורגן לפיליפינים בעונות שונות. בעונת התיירות קל יותר למצוא טיסות, אבל אין הרבה מקום בבתי המלון המבוקשים. מנגד, בעונות שאינן תיירותיות אפשר להגיע בקלות ממקום למקום אבל צריך להיערך לשינויים. גם פה, הפתרון הוא להתייעץ עם מדריכי טיולים ולהיעזר בידע ובניסיון שיש להם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה