יום שבת, 13 באוקטובר 2012

חשבונית לשכירים

חשבונית לשכירים כפתרון זמני ונוח
אתם עבדתם עד היום כשכירים, אך בקרוב אתם עומדים לעבור למשרה חדשה בתור שכירים במקום מוצלח יותר. אלא שבין שתי המשרות הללו - צפויים לכם שלושה חודשים שלא תהיו באף עבודה. יש לכם כמובן פתרון לכך - אתם תעבדו כעצמאיים, ותספקו את השירות המקצועי שלכם לכל דורש. השאלה היא עד כמה יהיה לכם נוח במשך התקופה הקצרה הזו לגשת למס הכנסה, למע"מ, לביטוח לאומי, להכין דו"חות, וכל זאת בשביל כמה שבועות? במקום זה - אפשר לפנות לשירות של חשבונית לשכירים ולפתור את הבעיה ללא כל טרדות מיוחדות.

מה היא החשבונית לשכירים?
שירות של חשבונית לשכירים הוא שירות שבו אתם עובדים כעצמאיים - אך בתנאים של שכירים. הווה אומר, אתם מקבלים תלוש משכורת קבוע, שכבר מגיע נטו לאחר הניכוי של המסים וביטוח לאומי. מצד שני, העבודה והרווח תלויים רק בכם, בכמות העבודה שלכם, בכמות הלקוחות שלכם - כך שאתם חופשיים לכל יוזמה עצמאית באשר היא. אבל למה פתרון של חשבונית לשכירים טוב כל כך למי שנמצא בין עבודות?

חוסך פניה לכל הרשויות
כאשר אתם מתחילים בשירות של חשבונית לשכירים, מבחינת המדינה מעולם לא הפסקתם להיות שכירים. יש לכם בוס שמעביר לכם את המשכורת - וזו החברה שפניתם אליה. בעצם, הלקוחות שלכם משלמים לחברה - והחברה לאחר ניכויים מעבירה לכם את המשכורת. על כן, אין שום צורך מצדכם לפנות למס הכנסה, למע"מ או לביטוח לאומי. את כל הדברים הללו כבר תעשה החברה של חשבונית לשכירים.

אפשר גם באופן קבוע
במקרים רבים, השירות של חשבונית לשכירים אכן מתאים לשכירים שנמצאים בין עבודות. עם זאת, יש גם לא מעט עצמאים שמחליטים להיעזר בשירות באופן קבוע. אין ספק שהשירות של חשבונית לשכירים חוסך לא מט זמן, מאפשר לעבוד יותר, ואין שום צורך לדאוג בנושאים של מיסוי ופיננסים . זה הזמן שלכם לפנות לחברה המתמחה בתחום חשבוניות לשכירים, על מנת שזו תדאג לכם להפקת החשבוניות בהתאם לרווחים שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה