יום חמישי, 25 באוקטובר 2012

חשבונית סלקום



כל מה שחשוב לדעת על חשבונית סלקום
כל חברות הסלולאר היום משקיעות מאמצים רבים על מנת לספק ללקוחותיהן שירות איכותי ביותר על מנת לשמור עליהם בתוך התחרות הקשה שיש קיים בשוק הסלולאר בארץ. בנוסף, עקב התחרות, חברות סלולאר גם משקיעות בפיתוח אסטרטגיות להפיכת החברה לידידותית יותר עבור לקוחותיה וזאת על מנת למשוך פלח שוק גדול יותר לעומת מתחריה. חלק מהתהליך הנ"ל הוא שיפור מבנה החשבונית בתור סמל מסחרי לפתיחות, פשטות ונגישות. זה הוביל לחשבוניות צבעוניות יותר ולאותיות גדולות יותר, לבחירת צבעים נכונים ולהצגת אינפורמציה מורחבת בגוף החשבונית .

חשבונית סלקום פרטנית ורחבה, ברורה ומדויקת
חשבונית סלקום כוללת היום את כל האינפורמציה שעל הלקוח לדעת על מנת להבין ממה מורכב החשבון שלו. היא מציגה את החיובים בצורה מאוד מפורטת ואת הכמויות המדויקות ביותר, הן של זמן האוויר והן של הודעות סמס. אם ביצעתם שיחות לחו"ל, חשבונית סלקום תפרט את  התשלום לספקית שירותי החיוג לחו"ל ואת התשלום עבור זמן אוויר אשר תשלמו לחברת סלקום. בנוסף, תוכלו לראות במסגרת חשבונית סלקום גם את הפירוט אודות הגלישה הסלולארית שלכם וגם את הפירוט אודות הניצול של תוכנית התעריפים בה אתם רשומים .



חשבונית סלקום אנלוגית או דיגיטאלית – מה עדיף ?
כחלק מהשאיפה לשמור על איכות הסביבה, חברת סלקום מאפשרת לכל לקוח ולקוח, בין אם פרטי ובין אם עסקי לבחור בין חשבונית סלקום אנלוגית, כלומר חשבונית מודפסת שמגיעה בדואר בתוך מעטפה, לבין חשבונית דיגיטאלית אשר נשלחת לחשבון הדואר האלקטרוני של המנוי. מבנה של שני סוגי החשבוניות זהה לחלוטין וההבדל היחיד מתבטא בהאם תראו אותה על צג המחשב או על דף נייר .

כל המספרים והאותיות הקטנות המופיעות בתוך חשבונית סלקום
חברות סלולאר, וביניהן חברת סלקום, אינן משתמשות היום באותיות הקטנות על מנת להסתיר מפני לקוחותיהן מידע חיוני. חשבונית סלקום החדשה מציגה את כל המידע בצורה ברורה ובולטת ביותר, ואין סיבה לחפש את האותיות הקטנות בהסכם שלכם, על מנת להבין לעומק את החברה ואת הפעילות האמיתית שלה .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה