יום חמישי, 25 באוקטובר 2012

מרכזיות



עושים סדר בבחירת מרכזיות טלפון לעסקים
אתם רוצים מאד להתקין מרכזיות טלפון לעסקים שלכם, אך מגלים שמדובר על תחום מורכב למדי, שאתם לא ממש מבינים בו. באופן מפתיע מאד אתם מגלים שעצם העובדה שיש לכם קו טלפון בתוך העסק שלכם מטעם חברת תקשורת מסוימת, לא אומר שאותה חברה תהיה זו אשר תספק לכם את שירות המרכזיות. למרות שאתם מרגישים שהדבר מומלץ, אתם יכולים להתבלבל בין שפע האפשרויות הקיימות כיום בשוק ומציעות לכם מרכזיות טלפון לעסקים מסוגים שונים. אז בואו נעשה סדר ונסביר מה אתם יכולים לקבל בכל הקשור לשירות הזה .

בין התשתית לקו המרכזיה
בעיקרון, על מנת לקבל היום מרכזיות טלפון לעסקים עליכם לפנות לאחת מחברות התקשורת הפועלות בארץ. עם זאת, זו לא חייבת להיות החברה שאתם כבר מכירים ועובדים איתה. לדוגמה - יש לכם תשתית של בזק אשר אתם עובדים איתה במקום העבודה, אך מי שיתנו לכם את שירותי המרכזיה יהיו דווקא חברות אחרות, כמו הוט, נטוויז'ן, סלקום וכיוצא באלה. בעצם, יש היום מגוון של חברות תקשורת אשר נותנות שירותי מרכזייה בלי קשר לתשתית שיש במתחם שלכם. השאלה היא האם כדאי בכל זאת לאחד בין השניים .

 
היתרונות לכאן ולכאן

מצד אחד, אין ספק שאיחוד של מרכזיות טלפון לעסקים ביחד עם התשתית שלכם הן בחירות מעולות לכל הדעות. באופן טבעי, חברות התקשורת ירצו לעודד אתכם ליצור עימן כמה שיותר קשרי עסקים ולכן הם יוכלו להציע לכם עסקת חבילה מפתה במיוחד. כך תוכלו לקבל גם תשתית וגם מרכזיות טלפון לעסקים שלכם במחירים נוחים במיוחד. מצד שני, אי אפשר לבטל את אפקט התחרות ואת העובדה שלפעמים חברה אחרת תוכל להציע לכם מרכזיות בעלויות נמוכות .

אז איך אפשר להחליט ?

בשביל להחליט איזה מרכזיות טלפון לעסקים שלכם יותקנו בסופו של דבר, עליכם לערוך סקר שוק מקיף בין כל חברות התקשורת ולראות מה הן מציעות לכם. לעתים אתם תגלו שאפילו מומלץ לעבור לחלוטין לתשתית אחרת לגמרי ושהדבר משתלם יותר מבחינה כלכלית .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה