יום ראשון, 16 בדצמבר 2012

ריצוף


ריצוף מעץ מלא
הבית בו אנו חיים דורש מדי פעם שינויים, שידרוגים או שיפוץ רציני על מנת לאפשר לנו לחיות במתחם נוח ונעים אשר מותאם לצרכים המשתנים שלנו לאורך השנים בהם אנו חיים בו. בוקר אחד אתם קמים לשחר חדש ומחליטים לבצע ריצוף מעץ בבית שלכם. הבית שלכם קיים מזה 20 שנה והעיצוב הקודם של ריצוף קרמיקה ואבן גרם לכם לרצות בשינוי כל שהוא. בואו ונראה אלו שאלות חשוב לשאול. היכן אתם גרים ומה סוג הסביבה? איך הבית מגיב ללחות? עד כמה תרגישו מאוכזבים אם תראו שריטה כתוצאה מבחירת ריצוף, ובגדול מה היחס אשר תרצו להעניק לעניין ריצוף הבית. כל התשובות ממתינות במאמר הבא.

מה הוא ריצוף מעץ מלא?
אז איך מרגיש ריצוף מעץ מלא? מדובר בבחירת ריצוף בעץ טבעי, כל עץ בעל מאפיינים אחרים והוא מגיב ללחות, התרחבות והתכווצות באופנים השונים. רוצים עצה? אם בסביבתכם קיימת לחות גבוהה, קחו בחשבון את בחירת ריצוף העץ המתאימה ביותר . מיותר לציין כי באמבטיה ובחדרים בהם הלחות גבוהה, תצרכו לחשוב פעמים האם לבצע ריצוף עץ או להיוותר עם הקרמיקה הישנה והטובה. בטרם תבצעו ריצוף עץ, רצוי כי תבצעו בדיקת לחות מהירה. אם יש לכם חימום רצפתי באזור, גם כאן יתגלה חיסרון במסגרת התקנת ריצוף עץ. 

ריצוף

על ריצוף ושימוש בפרקט
אם אתם מגלים כי יש לכם בעיה לבצע ריצוף עם עץ מלא, פרקט הינו התחליף המושלם. למינציה יסייע לכם להעניק לבית תחושה כפרית ומיושנת של עץ ותשאיר את השימוש בעץ המלא ואת חסרונותיו בצד. פרקטים מגיעים במגוון גדול מאוד של צבעים ודגמים, אם הנכם מתקשים לבחור, מעצב פנים ישמח לסייע לכם בדרך אל בחירת ריצוף מתאימה.

ריצוף זו אמנות
מחפשים לבצע ריצוף בבית? אנשי המקצוע שלנו ישמחו לסייע לכם, היכנסו עוד היום לאתר שלנו ותוכלו להתרשם ממידע שימושי באשר לבחירת ריצוף נכונה, טיפים לריצוף בתנאי מגורים והמלצות גולשים מרוצים. אז למה אתם מחכים? השאירו את הפרטים ואחד מאיתנו ישמח לחזור אליכם בהקדם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה