יום ראשון, 23 בדצמבר 2012

מרפאת שיניים



מרפאת שיניים לילדים
כאשר הילד שלכם סובל מכאבי שיניים או נדרש לבדיקה שגרתית למניעה, חשוב מאד לוודא שהוא יגיע אל מרפאת שיניים לילדים שהיא איכותית ומקצועית ביותר על מנת שהילד יקבל את הטוב ביותר. חשוב לזכור, כי מרפאת שיניים לילדים זה לא מה שהיה פעם. כיום מרפאות שיניים לילדים הם מקומות מאד ידידותיים ומעוצבים ברוב חן עם דגש על מה שילדים אוהבים. את הילדים יש להביא למרפאת השיניים בגיל מאד צעיר לבדיקה שגרתית על מנת שהילד לא יקבל כל תחושה שלילית מן המקום. כיום רוב טיפולי השיניים לילדים אינם כואבים כלל וכלל בזכות משככים ייחודיים והמכשור המודרני מאפשר טיפול יעיל ומהיר בילד ובצרכיו השונים לאורך כל התהליך.
מרפאת שיניים מודרנית
מרפאת שיניים מודרנית לילדים הן מקומות מדליקים שילדים אוהבים לבוא אליהן. רוב הילדים אינם זקוקים לטיפולי שיניים מסובכים, אלא לבדיקה שגרתית, ניקוי שיניים, הדרכה לגבי צחצוח ונקיון יומיומי של השיניים ולעיתים סתימה קטנה. מרפאת שיניים לילדים מעוצבת באופן כזה שמשרה על הילדים תחושה טובה ונעימה. הרבה ציורים של ילדים, פוסטרים צבעוניים ועיתוני ילדים בחדר ההמתנה.
מרפאת שיניים – טיפולים לילדים
טיפולי שיניים לילדים אסור לדחות, כמו כל טיפול שיניים בכל גיל. מומלץ להביא את הילדים לרופא השיניים בגיל מוקדם לבדיקה ראשונית כדי לוודא שאין לילד מחלות חניכיים שמצריכות טיפול מיוחד. בביקורים ראשונים אלה ילמד הילד מן השיננית שבמרפאה את צורת ניקוי השיניים הרצויה והנכונה וכיצד לשמור על היגיינת הפה, כיצד לצחצח שיניים וכיצד להשתמש בחוט דנטאלי. טיפולי השיניים הנפוצים לילדים הם ניקוי, פלואור, סתימות קלות ויישור שיניים.
כיצד לבחור מרפאת שיניים לילדים?
מרפאת שיניים לילדים ניתן למצוא במגוון רחב מאד. יש מרפאות לילדים בקופות החולים השונות וכן יש מרפאות עירוניות לילדים עד גיל 15 בערים מסויימות ללא תשלום. בחירת מרפאת שיניים לילדים היא בראש וראשונה בחירת מקום נוח לילדכם ולכם. מרפאות שיניים שונות אחת מהשנייה גם ברופא השיניים וגם בצוות וגם בגישה. בדקו את כל אלה כדי לבחור את המרפאה המתאימה ביותר לכם.



תגובה 1:

  1. מומלץ לפנות למרפאת יישור שיניים
    אני מחפשת רופא שיניים טוב עובר בני בן ה-12. יש לו בעיה עם המיקום של השיניים, זה נראה רע ועקב כך הוא נוטה שלא לחייך בציבור, יש לו קומפלקס גדול לגבי איך שהוא נראה.

    השבמחק