יום שישי, 11 באוקטובר 2013

אורי עצמון



אורי עצמון מסביר על ההשקעות של אקסיום
אם אתם תוהים היכן כדאי להשקיע את כספיכם בימים אלו, נראה כי שוק הנדלן בחו"ל הוא אחד מן התחומים המעניינים ביותר כרגע בתחום ההשקעות, וצפויה לכם תשואה יפה למדי אם תשקיעו את כספכם בתבונה. מי שמכיר באופן כללי את דפוסי הפעולה של אקסיום ושל המשנה למנכ"ל אורי עצמון, יודע שמדובר על חברה אשר באה לאפשר ללקוחות פרטיים להשקיע בנדל"ן מניב בחו"ל. אולם במה בדיוק אקסיום משקיעה? מהם הנכסים שכיום היא מציעה לכם? אורי עצמון נחלץ ומסביר באיזה נכסים מעדיפה אקסיום להשקיע, ומהן האפשרויות הנוכחיות שעומדות בפני משקיעים חדשים וותיקים של החברה. לדבריו, אקסיום ממקדת כיום את הפעילות שלה בחמש מדינות - ישראל, קנדה, ארה"ב, וייטנאם ומונטנגרו. בתוך כל אחד מהמדינות הללו, יש לפחות נכס אחד, שפתוח כרגע להשקעה.




איך אתם רוצים להשקיע?
אורי עצמון מסביר כי עד כה יש משקיעים שמעדיפים להשקיע בעיקר בישראל, בעוד שיש כאלו שמעוניינים להשקיע דווקא בחו"ל. לדברי אורי עצמון, גם בקרב המשקיעים בחו"ל, אפשר לראות את הנטייה הכפולה - מצד אחד אלו שמעדיפים להשקיע במדינו המפותחות, ומהצד השני אלו שמעדיפים להשקיע דווקא במדינות המתפתחות. יש גם לקוחות שפונים אל אורי עצמון, ומבקשים לפזר את ההשקעות שלהם על פני מספר מדינות, והדבר בהחלט אפשרי. חשוב מאד לציין גם כי אופי ההשקעות הוא שונה מאד. כך למשל, מפרט אורי עצמון כי כיום ההשקעות במונטנגרו הן בעיקר השקעות בקרקעות שישמשו בעתיד להשקעות נדל"ן, בעוד שההשקעות בווייטנאם למשל הן השקעות בפרויקט של דירות יוקרהלאנשי עסקים, וההשקעות בקנדה מתמקדות במרכזים מסחריים בעיקרם, וכך גם בישראל.

מגוון אפשרויות למשקיע המתחיל
היתרון המרכזי לש אקסיום, לדברי אורי עצמון, הוא בכך שהיא מעניקה שפע של אפשרויות גם למשקיע המתחיל, שעד כה לא היה מעורב כלל בתחום הנדל"ן. אורי עצמון מסביר כי הוא וצוותו יושבים באופן אישי עם כל משקיע ומשקיע, מסבירים לו אתה אפשרויות שעומדות בפניו, כאשר כמובן שבסופו של התהליך, ההחלטה היא של הלקוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה