יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

פאונדרס



פאונדרס משקיעה בקרקעות
אחד מן התחומים אשר בהם חברת פאונדרס משקיעה לעתים קרובות, הוא כמובן ברכישה והשבחה של קרקעות כאלה ואחרות במקומות שונים בהתאם לפוטנציאל אשר נראה שיש לכל קרקע וקרקע מטבע הדברים. זה כמובן לא התחום היחיד שבו פאונדרס, אך כאשר היא מזהה הזדמנות מעולה להשקעות בקרקע בתולית - היא כמובן תוודא שאכן מדובר על הזדמנות בטוחה, ולאחר מכן תפנה לשם את כספי המשקיעים שלה. עולה כמובן השאלה החשובה- איך בכלל משקיעים בקרקע בצורה נבונה? איך אפשר להשביח קרקע? והאם פאונדרס ממשיכה להשקיע גם בנכס אשר נבנה על הקרקע שאותה היא רכשה? בואו ונראה כיצד פאונדרס פועלת הלכה למעשה.



פועלים מן השלבים הראשונים
הרעיון של השקעה בקרקע הוא כמובן לא בלעדי לחברת פאונדרס, אבל מה שמיוחד במקרה של פאונדרס, הוא בכך שהיא מעדיפה להשקיע תמיד בקרקעות, אשר בהמשך יהיו עליהם פרוייקטים מסחריים גדולים ויוקרתיים במיוחד. כך, חברת פאונדרס יכולה לרכוש את הקרקע, לשבח אותה, לטפל בה, ובעצם להכין אותה לקראת הקמתו של מבנה מסחרי גדול במיוחד. כמובן שהגורמים שמעוניינים להקים את המתחם המסחרי, יקנו מפאונדרס את הקרקע- וכך תחזור תשואה גבוהה במיוחד למשקיעים של החברה.
יחד עם זאת, חשוב להבין שלא תמיד ממהרת פאונדרס בהכרח למכור את הקרקע כבר בשלבים הראשונים. יש מקרים אשר בהם מעדיפים בפאונדרס דווקא להמשיך ולטפח את הפרויקט, ולקחת חלק בהקמתו. לעתים חברת פאונדרס תמכור חלק מן הבעלות שלה, אך תשאיר עדיין חלק נוסף מן הבעלות בידי המשקיעים שלה, וכך תמשיך לגרוף דיבידנדים כתוצאה מהקמת מרכז מסחרי כזה או אחר.

מסתכלים לטווח הארוך
כמובן שרכישה של קרקע, היא השקעה אשר מיועדת יותר לטווח הארוך, בהסתכלות של כמה שנים קדימה. לכן, אם אתם מחפשים השקעה נוחה ונבונה, אשר תוחזר אליכם תוך מספר שנים מועטות - השיטה של פאונדרס בהחלט יכולה להתאים לכם. חשוב גם לזכור כי לחברת פאונדרס יש אפשרות להכניס אתכם להשקעות שיניבו לכם רווחים גם בטווח קצר יותר, במידה והדבר מתאים לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה