יום שני, 28 בדצמבר 2015

טיול מאורגן לאירופה



כל שנה אתם נוסעים לאילת בחופשת הקיץ, בטן גב וחוזר חלילה. לא נמאס לכם כבר? זה כבר ממש נהיה שגרה עבורכם. לא הגיע הזמן שתנסו דברים חדשים? שתרחיבו את האופקים שלכם? זה נראה ממש משעמם לעשות את אותו הדבר כל קיץ, רק להחליף מלון, אבל לחוות את אותן חוויות, איפה הייחודיות פה? זה ממש משעמם, הגיע הזמן לגוון, להכיר דברים שונים, לנצל את החופשה לאופציות חדשות. השנה צאו לכם טיול מאורגן לאירופה. בחרו לכם יעד אחר וראו עולם. אנו ממליצים על ונציה.

ונציה הייחודית – אינה דומה לשום עיר בעולם
ונציה הינה פסיפס חי של היסטוריה אנושית, אוצר מגוון של יצירת אומנות, ארץ של נופים מדהימים: מחופים מקסימים ושטחי חיטה אדירים בדרום דרך אזורים געשיים ועד לאגמים והרים מלאי הדר בצפון. ונציה אינה דומה לשום עיר בעולם, יש לה מאפיינים שמייחדים רק אותה. יש בוונציה סמטאות שבקושי בן אדם אחד יכול לעבור, אך אנשים נדחקים בכוח על מנת להתבונן בחלונות הראווה המרהיבים ובחנויות המזכרות היפות והם מתחככים עם תושבי המקום שלא ממש רואים זאת בעין יפה למול מיליוני התיירים שפוקדים מדי שנה את ונציה. 




ונציה היא למעשה כמו מוזיאון שמסתיר אחריו 1000 שנות היסטוריה, אשר אותה ממשיכים לחיות התושבים גם היום. האומנות הוונציאנית התפתחה בתנאים ייחודיים – כך שלא ניתן להשוות אותה עם כל עיר אחרת באיטליה, יש באדריכלות השפעות ביזנטיות וגוטיות. 

ונציה על האיים
ונציה בנויה למעשה על איים. ישנם איים מאיי הלגונה שכלולים במסלול התיירותי וטוב שכך, זהו מראה מרהיב. את מוצרי הזכוכית מייצרים באי  מוראנו – באי בוראנו שנראה בתחילה באי ממש צבעוני ויווני, נמצאות למעשה רוקמות התחרה למיניהן וזה מראה יפהפה לחזות בהן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה