יום שלישי, 29 בדצמבר 2015

תמ"א 38 גבעתיים



אם אתם מתגוררים בגבעתיים בדיור ישן שאינו מוגן מפני רעידות אדמה, יכול להיות שגם אתם חושבים לצאת לפרויקט של תמ"א 38 בגבעתיים. הפרויקט יביא איתו יתרונות שונים ובהם הגנה אישית מפני רעידות אדמה, הגדלה של שטח הדירה שלכם וגם התפתחות חיובית של העיר.

הגנה על המשפחה
בראש ובראשונה תמ"א 38 גבעתיים נועד להגן על דיירים העיר מפני רעידות אדמה. אף אחד לא רוצה שיקרה אסון ביום מן בימים ולכן היתרון הגדול ביותר הוא תחושת הגנה על המשפחה במקרה בו כן תקרה רעידת אדמה.

הגדלת שטח המחייה הפרטי
פרויקט תמ"א  38 גבעתיים מגדיל ומשפר את מרחב המחיה של כל אחד בדירה שלו. בהתאם למה שיקבע מול החברה המבצעת את הפרויקט יוחלט כיצד יתבצע שיפור הדיור, אך מעבר לכך אפשר לראות פרויקטים רבים ששדרגו לדיירים את הדירות שבהן הם חיים.

חשיבה על התפתחות העיר
כל מי שמתגורר בגבעתיים במבנה ישן שיכול לעבור תמ"א 38, יכול לקחת חלק בהתפתחות העיר. יכול להיות שלרגע הדבר לא נשמע מפתה, אך התפתחות העיר חשובה לכלל התושבים וכל אחד צריך להבין כי הוא ירוויח מגדילה שלה ומכניסה של משפחות צעירות וזוגות לעיר. יצירת דירות נוספות יאפשרו לעירייה לגבות עוד ארנונה ולפתח את העיר בהתאם לטובת כל התושבים.

אלו חסרונות יש לפרויקט
אי אפשר להתעלם מכך שלכל פרויקט ישנו את החסרונות שלו. גם בפרויקטים של תמ"א 38 גבעתיים יכולים להיות חסרונות. החיסרון הגדול ביותר הוא לרוב העבודה עצמה. התקופה שבה מבצעים את החיזוק של המבנה והשינויים בדירות היא תקופה שלא תמיד מאפשרת מגורים במקום ובוודאי לא בנוחות כפי שהדיירים רגילים לה ולכן יש להתכונן לכך. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה