יום שני, 14 בנובמבר 2016

לוטודיל



איך משפרים את הסיכוי לזכייה בהגרלות מפעל הפיס באמצעות לוטודיל?
כדאי להכיר את ההבדלים בין ההגרלות העיקריות. כך אפשר לגלות מעורבות בתהליך ההשתתפות ולהביא לידי ביטוי את כל היתרונות.
ההגרלה המוכרת של מפעל הפיס נקראת כמובן לוטו. זו הגרלה שנערכת פעמיים בשבוע, בימי שלישי ובמוצאי שבת, ובה בוחרים 6 מספרים מתוך 37 ועוד מספר 1 חזק מתוך 7. הזוכה בפרס הראשון הוא זה שמצליח לנחש נכונה את כל המספרים וגם את המספר החזק. לעומת זאת, לצד הפרס הראשון ניתן לזכות בפרסים נוספים בניחושים של 3 מספרים ומעלה וכל ניחוש נכון בצירוף המספר החזק בכל מקרה מגדיל את הפרס.מועדון הלקוחות לוטודילמאפשר לכל אחד לשפר משמעותית את הסיכוי לזכות בהגרלות של מפעל הפיס. על מנת לעשות זאת בצורה נכונה ניתן להצטרף למועדון בכל רגע.


מהן הגרלות 777 וצ'אנס?

חברי מועדון הלקוחות של לוטודיל נהנים גם מהשתתפות מסודרת בהגרלות 777 וצ'אנס. הגרלת 777 מתקיימת מדי יום ובמשך 7 ימים בשבוע, לכן היא בכל מקרה מעלה משמעותית את סיכויי הזכייה. לקוחות לוטודיל למשל משתתפים בהגרלה אחת לשבוע ביום שלישי בערב. במסגרת ההגרלה ניתן לבחור 7 מספרים מתוך טבלה של 70 מספרים, אך בכל פעם מוגרלים 17 מספרים שונים. הזוכה בפרס הראשון הוא זה שמצליח לנחש 7 מספרים מתוך ה-17 שעלו בגורל.

הגרלת צ'אנס מתבצעת בצורה מעט שונה, אך גם ממנה נהנים הלקוחות של לוטודיל. צ'אנס הוא למעשה משחק קלפים שמבוסס על חפיסה של 32 קלפים, המורכבים מ-4 סדרות רגילות. בכל סדרה יש 8 קלפים ובכל הגרלה עולה קלף אחד מכל סדרה. הזוכה הוא מי שמנחש את הקלפים שעלו בארבע הסדרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה