יום שבת, 21 ביולי 2018

טיולים לפיליפינים


איי הפיליפינים קורצים לישראלים רבים שמעוניינים לטייל ביעד אקזוטי ולצבור חוויות בלתי נשכחות לבד, עם בני זוג או עם המשפחה המורחבת. קודם כל, כדאי לדעת שישראלים יכולים להיכנס לפיליפינים ללא אשרה מראש ולתקופה של עד 59 ימים. זה אומר שניתן לתאם את החופשה או הטיול באופן ספונטני ושאפשר להגיע גם ללא התראה מוקדמת. היתרון כאן בא לידי ביטוי בחיסכון בהוצאות על הזמנת טיסות ברגע האחרון ועל האפשרות לשלב טיולים לפיליפינים עם יעדים אחרים. 

את האשרה עבור טיולים לפיליפינים מקבלים ישראלים בשדה התעופה ומיד עם ההגעה. עם זאת, התנאי היחיד הוא שהדרכון יהיה בתוקף של חצי שנה לפחות לפני סיום תקופת אשרת הכניסה. מנגד, ניתן להאריך את האשרה במשרד ההגירה המרכזי של איי הפיליפינים שנמצא באי מנילה.



מתי ואיך מתכננים טיולים לפיליפינים?
התקופה המומלצת עבור טיולים לפיליפינים מתחילה בדצמבר ויכולה להימשך עד מרץ. את כרטיסי הטיסה הזולים משיגים בדרך כלל בטיסות עם עצירות ביעדי ביניים, כמו למשל אלו שיוצאים לבנגקוק, להונג קונג או לסינגפור. בתוך כך, יש להזכיר טיסות ארוכות טווח למזרח שיוצאות מיעדים מסוימים באירופה ונוחתות באיי הפיליפינים עבור גברים ונשים בגילאים שונים.

רצוי להתייעץ עם רופא המשפחה לפני טיולים לפיליפינים ולעבור חיסונים כפי שמומלץ על ידי משרד הבריאות. במקביל, ניתן לרכוש את המטבע הפיליפיני ורצוי לזכור שהשעון המקומי מקדים את ישראל בשש שעון. מכאן והלאה כבר תלויה החופשה בצרכים האישיים של כל תייר ובאופן שבו הוא מעוניין לבלות. באיי הפיליפינים יש המון מה לעשות וקיימים גם הבדלים מסוימים בין האיים מבחינת עלות הלינה, סוגי האטרקציות, חיי הלילה וקהל היעד שמגיע ליהנות מהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה