יום שבת, 4 באוגוסט 2018

עורך דין המכון הרפואי


המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הוא גוף שכפוף למשרד הבריאות ותפקידו העיקרי לאתר נהגים שעלולים להיות מסוכנים לעצמם ולציבור. הדרך שבה נציגי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים קובעים את רמת הסיכון של נהגים מסוימים היא באמצעות בדיקת הרקע הרפואי, ההתנהגותי והאישיותי שלהם. כמו כן, בוועדה של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים עשויים להחליט למנוע מנהגים שנתפסו תחת השפעת סמים ואלכוהול את האפשרות של חידוש רישיון נהיגה.

הדרך היחידה להתמודד עם החלטות שונות של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים היא לערב עורך דין. עורך דין המכון הרפואי מכיר היטב את החלטות המכון, את הנימוקים שלו ואת אנשי המקצוע שמעורבים בתהליך הבדיקה של הנהגים. בעזרת ההיכרות המוקדמת של עורך הדין עם מאפייני המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ניתן להגדיל את הסיכוי לקבל בחזרה את הרישיון ולחסוך זמן יקר.



בחירת עורך דין לפי סוג התמחות
חשוב לזכור שלא כל עורך דין לדיני תעבורה מתמחה בעניינים שקשורים למכון הרפואי לבטיחות בדרכים. זו הסיבה בגללה צריך לבחור רק עורך דין המכון הרפואי עם ניסיון מוכח. את מספר שנות הניסיון של עורך הדין ואת סוג ההתמחות שלו ניתן לבדוק באמצעות אתרי האינטרנט שעוסקים בתחום, תיאום פגישה אישית איתו והמלצות של לקוחות קודמים.

בשורה התחתונה, אין תחליף למעורבות של עורך דין המכון הרפואי כאשר מתמודדים עם החלטות של משרד הרישוי. כל החלטה שנשענת על נימוקים של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים יכולה להשתנות בזכות מעורבות של עורך הדין. מומלץ לערב את עורך הדין מוקדם ככל האפשר, לוודא שיש לו את הניסיון הנדרש ולברר לגבי ההתמחות שלו. לאחר מכן ניתן להגיש את הטפסים הרלוונטיים למכון הרפואי ולטפל במקרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה