יום שבת, 17 בנובמבר 2018

שירות מענה טלפוני לקהל הלקוחות


לקוחות של עסקים קטנים, בינוניים וגדולים מצפים לקבל מענה טלפוני בשעות הפעילות הרגילות המקובלות במשק. מצד שני, הפעלת מוקד שמספק מענה מן הסוג הזה כרוכה בהוצאה כספית לא מבוטלת. בין היתר, בעלי העסקים נדרשים להכשיר את העובדים המתאימים שייתנו מענה ללקוחות ועליהם גם לדאוג להסמכה ולתנאים סוציאליים. כלו אלו עולים כסף ובסופו של דבר הם עלולים לפגוע לכאורה ברווחיות של העסק.

מצד שני, בעלי עסקים צריכים לקחת בחשבון שבאמצעות שירות מענה טלפוני מיומן לקהל הלקוחות הם יכולים דווקא לייחד את עצמם. יתרה על כך, מטרת המענה הטלפוני היא למנוע מצב של הצטברות לקוחות מתוסכלים. במקביל, אפשר לנצל את המערך הקיים על מנת להכשיר אנשי מקצוע שיידעו להפוך לקוחות שרק מתעניינים במוצר או בשירות ללקוחות שבסופו של דבר רוכשים אותו – ולהגדיל את המכירות.



איך מנצלים את היתרונות של שירות מענה טלפוני?
שירות מקצועי של מענה טלפוני לעסקים, ארגונים וחברות עולה בקנה אחד עם האינטרס המסחרי שלהם. בשביל לנצל את היתרונות של שירות מענה טלפוני מן הסוג הזה צריך קודם כל להחליט מה תחומי האחריות שלו. יש למשל חברות שמפעילות מענה טלפוני כדי לקבל פניות והודעות בלבד, לעומת כאלה שמרחיבות אותו באמצעות מחלקה של תמיכה טכנית, נציגי שירות, טיפול בנושאים פיננסיים וכן הלאה.

לאחר הגדרת תחומי האחריות של המוקד הטלפוני אפשר להיכנס לעובי הקורה ולהכשיר את העובדים עצמם. במידה ומדובר בעסק קטן שאין לו את המשאבים הקיימים, יש גם אופציה של מיקור חוץ. באופציה הזו משלמים סכום מסוים מדי חודש ובתמורה מקבלים שירות מענה טלפוני חיצוני. השירות מתאים לחברות מכל התחומים והוא מוכיח את עצמו מאוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה