יום שישי, 30 בנובמבר 2018

גילוי מרצון


יש לא מעט אנשים שמתפתים לעשות עבירות מסוימות כי לדעתם אין כל סיכוי שיתפסו אותם, יחד עם הרווחה גדול שאליו הם יזכו. לעתים הרווח הזה בא על חשבון משלם המסים, זאת עקב אי תשלום מסים, ואם התחרטתם יש לכם הזדמנות לכפר על כך בגילוי מרצון מול רשויות המס.
חלון ההזדמנויות נפתח עבורכם

יכול להיות שאחרי שכבר ביצעתם כמה העלמות מס בחייכם כבר הגעתם למסקנה שזה לא שווה את זה. נכון אתם מרוויחים יותר אך כסף זה לא הכל, כי יכול להיות שביום מן הימים תגלו שיש נגדכם חקירה ומשם כבר לא תוכל ולהתחרט. הבעיה היא שככל שאנו גונבים יותר ומעלימים יותר מסים ובעיקר כאשר לא תופסים אותנו, אנו מדרבנים את עצמנו לעשות זאת שוב ושוב. לכן מס ההכנסה פותח עבורכם חלון הזדמנויות ומאפשר לכם לבצע גילוי מרצון ולשים לזה סוף.


עדיף להימנע מעבירות פליליות

רגע שתואשמו בהעלמת מס אתם רק צריכים לקוות שתקבלו עונש מתוק. יש לא מעט אנשים ואפילו מפורסמים ואהודים מאוד בקרב הציבור, שאפילו ישבו בכלא מעל לשנה שלמה אחרי שכעברו עבירות מס. מעבר לפגיעה הכלכלית הקשה, כי מעבר לכסף שאתם צריכים להחזיר אותו אתם גם ככה חייבים למס הכנסה, גם תצטרכו לשלם קנס נוסף, השם שלכם והתדמית שלכם תיפגע לחלוטין. לא באמת תוכלו לחזור לשוב עסקים לאחר מכן וגם אם כן, זה יהיה קשה מאוד ברמה המנטלית והתדמיתית.

גילוי מרצון גם בין מדינות

יש גילוימרצון גם בין מדינות שונות. העולם שלנו נהיה יותר ויותר גלובלי כאשר יש מגוון רחב של חשבונות בנק של אזרחים שונים במדינות זרות בעיקר כדי להעביר תשלומים ולהימנע מתשלום מס. גם במצב כזה יכול אדם לבצע גילוי מרצון ולהימנע מחקירה פלילית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה