יום חמישי, 9 ביולי 2020

היכולות של מעלית חדשה

מעלית חדשה מציעה יכולות שאין למעלית ישנה. קודם כל, מעלית מן הסוג הזה בדרך כלל תהיה בעלת מפרט טכני משוכלל. המפרט הטכני המשוכלל הוא חלק בלתי נפרד מדגמים חדשים של מעלית, כי היא מלכתחילה מיוצרת על פי סטנדרטים מחמירים של בקרת איכות ובטיחות. לפי הסטנדרטים השונים של בקרת האיכות והבטיחות, כל מה שצריך לעשות על מנת ליהנות מהמילה האחרונה בתחום של פתרונות השינוע וההרמה זה לתת עדיפות למעלית חדשה ולא ישנה.

שנית, התקנת מעלית חדשה משיגה יכולות מעולות כי היא מתאימה לצרכים מעודכנים של קהל היעד והלקוחות. בעוד המעלית הרגילה והישנה מיוצרת מתוך שיקולים תעשייתיים בלבד, מעלית חדשה מיוצרת גם לפי שיקולים מסחריים. עם הזמן, מה שקורה הוא שהחברה שמייצרת את המעלית מקבלת משוב מהשטח. באמצעות המשוב שמגיע מהאנשים שמשתמשים במעלית, אפשר לדעת טוב יותר על מה לשים דגש כאשר מייצרים את הדגמים החדשים שלה.


 האם משתלם להשקיע בדגם חדש של מעלית?
רבים שואלים את עצמם האם פערי המחירים בין מעלית חדשה לבין שיפוץ המעלית הקיימת אכן שווים את ההשקעה. אז מצד אחד, כמובן שהשאיפה של רוב האנשים שגרים או עובדים בבניין עם מעלית היא לחסוך בהוצאות. מצד שני, ספציפית עם מעליות מה שזול עולה ביוקר ועלול אף לגרום נזקים בלתי הפיכים לרכוש.

התשובה הברורה היא שצריך לבחון כל מקרה לגופו. אם למשל המעלית הקיימת כבר לא מתפקדת, ייתכן ולא יהיה טעם להמשיך לנסות ולהשתמש בה. במקרים אחרים, הפתרון יכול להיות להחליף את המעלית הקיימת במעלית חדשה. בין לבין, אפשר גם להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי היכולת שלהם להתאים את המעלית לצרכים המעודכנים של קהל היעד והלקוחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה