יום ראשון, 26 ביולי 2020

מענה אנושי

עסקים קטנים, בינוניים וגדולים צריכים להשקיע כמה שיותר משאבים בשמירה על קשר עם הלקוחות שלהם. במסגרת שמירה על קשר עם הלקוחות, בעלי העסקים גם נדרשים להעמיד לרשותם מענה אנושי.

בין היתר, מענה אנושי יכול לסייע בשימור של לקוחות קיימים או בגיוס של לקוחות חדשים. כאשר הלקוחות הקיימים או החדשים יוצרים קשר טלפוני עם העסק ובצד השני יש בן אדם שעונה להם, המשמעות היא תחושת מחויבות ולויאליות – שלאחר מכן אף מתורגמת לביצוע העסקה, ליצירת הכנסות ולהגדלת רווחים. במילים אחרות, כדאי לבעלי עסקים להתייחס אל מענה אנושי בתור כלי שיווקי לכל דבר ועניין. נכון שהפעלת מענה אנושי מן הסוג הזה כרוכה בהוצאה כספית מסוימת, אך זו השקעה משתלמת לטווח הקצר והארוך. יתרה על כך, יש בעלי עסקים שמנצלים את המענה האנושי שעומד לרשותם על מנת לייצר בידול ויתרון מול המתחרים.

איך עסק יכול להפעיל מענה אנושי?

האופציות השונות שעל הפרק הופכות את הנושא של מענה אנושי זמין יותר עבור בעלי עסקים. ראשית, בעלי עסקים יכולים למשל להחליט לגייס כוח אדם ולהסמיך אותו בתור זה שיספק את המענה עבור קהל היעד והלקוחות. ברוב המקרים, זו האופציה שהכי קורצת לעסקים גדולים או לכאלה שכבר יש להם מספר רב של לקוחות ולכן הם זקוקים למוקד שירות מסודר. שנית, בעלי עסקים קטנים יכולים להשתמש בשירות של מענה אנושי במיקור חוץ. בתמורה לתשלום חודשי קבוע וידוע מראש, בעלי העסקים כאן מקבלים שירות שמאפשר ללקוחות שלהם לשוחח עם נציג אנושי. יתרה על כך, בעלי העסקים יכולים להיות מעורבים בתסריט השיחה של אותו מענה אנושי, להחליט מה יהיו שעות הזמינות ולהשפיע על החוויה של הלקוחות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה