יום שני, 1 בנובמבר 2021

שיזוף עצמי

 

מה כדאי לדעת לפני שמבצעים שיזוף עצמי?

שיזוף עצמי היא פעולה מהנה שמחמיאה לגוף גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. עם זאת, לא מדובר על פעולה טבעית כפי שנהוג לחשוב. אמנם הגוף משתזף טבעית אחרי חשיפה ממושכת לשמש, אבל צריך לדעת איך עושים את זה.

פעולה נכונה ומבוקרת מגדילה את סיכויי ההצלחה של שיזוף עצמי ומבטיחה מראה אידיאלי לגברים ונשים בכל הגילאים. מבחינה פרקטית, אפשר גם להשתזף ללא חשיפה לשמש עם קרם או ספריי.

הדבר החשוב ביותר הוא לשלב את התהליך של שיזוף עצמי עם או בלי תכשירי טיפוח יחד עם הפסקות יזומות. מצד אחד, צריך לחשוף את הגוף לשמש על מנת לשנות את הצבע שלו בטבעיות. מצד שני, זה לא אומר שהשיזוף חייב להיות רצוף. אם לדוגמא משתמשים במוס שיזוף או בקרם מתאים, אפשר לצמצם את השהייה מתחת לשמש – בלי שזה יפגע ביעילות של השיזוף עצמו.



כל כמה זמן כדאי לבצע שיזוף עצמי?

שאלה אחרת ולא פחות חשובה לגבי שיזוף עצמי היא מה התדירות המומלצת. אם רוצים לשמור על מראה שזוף ומחמיא, צריך למשל לעשות את זה לעיתים קרובות יחסית. מנגד, כדאי להביא בחשבון את ההבדל באקלים בין עונות השנה: בקיץ אנחנו ממילא משתזפים באופן טבעי בכל טיול מחוץ לבית או למשרד, בעוד בחורף נצטרך להשקיע קצת יותר זמן או משאבים על מנת להשיג תוצאות טובות של שיזוף עצמי.

חוץ מזה, אפשר לשלב תהליך טבעי של שיזוף עצמי עם ביקור במכוני שיזוף. זה מתאים למי שרוצים לראות את הצבע השזוף על הגוף מהר ובלי לחכות. אם בוחרים נכון מכון שיזוף, לא אמורה להיות בעיה ליהנות מהיתרונות שלו במחיר משתלם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה