יום שני, 1 בנובמבר 2021

מיטות מעוצבות

 

סגנונות של מיטות מעוצבות

כל דגם של מיטה יכול להיות מעוצב בסגנון מעט שונה. באופן כללי, ההבדל העיקרי הוא בין מיטות מעוצבות בסגנון מודרני וכפרי. עם זאת, ניתן להיכנס אל עובי הקורה ולזהות ניואנסים מסוימים שעוזרים להבחין בין מיטות מעוצבות בסגנון קלאסי, וינטאג' או רטרו. כפועל יוצא מכך, בחירה נכונה של מיטות מעוצבות חייבת להיות מבוססת על היכרות עם ההבדלים בין הדגמים הקיימים.

לכל דגם של מיטה מעוצבת יש את המאפיינים המיוחדים שלו. בשלב הראשון, כדאי להשוות בין מיטות מעוצבות על פי סגנון מועדף וכמובן לפי הטעם האישי. בשלב השני, אין בעיה לקבל המלצות מחברים, קרובים, בני משפחה או אפילו מעצבי פנים ובעלי מקצוע. לאחר מכן, כל שנותר הוא לבדוק את המפרט המלא של מיטות מעוצבות ואת המידות שלהן.



כיצד המידות של מיטות משפיעות על העיצוב?

רבים בוחרים מיטות מעוצבות רק לפי איך שהן נראות. אבל למרות שברור שכדאי לתת עדיפות למיטות שמלכתחילה מעוצבות באופן שעולה בקנה אחד עם העדפות אישיות של קהל היעד והלקוחות, רצוי גם להביא בחשבון את ההיבט הפונקציונאלי שלהן.

ההיבט המעשי מושפע מהמידות של מיטות מעוצבות ומהאופן שבו אפשר להשתמש בהן. בשביל להשתמש במיטות בצורה שתהיה נוחה, כדאי לבדוק מה המידות שלהן ואיזה מזרנים אפשר לשים עליהן. לאחר מכן, ניתן לברר לגבי המידות של מיטות מעוצבות ביחס למקום הפנוי בחדר השינה.

מידות המיטה משפיעות על הסגנון הכללי ועל האווירה בחדר. מצד אחד, המטרה היא להשאיר את החדר פנוי למעברים ולרהיטים נוספים. מצד שני, גם המיטה עצמה צריכה להיות מספיק גדולה. לכן, משווים בין המידות גם לפי העיצוב וגם לפי המידות שלהן כפי שמתוארות על ידי היצרנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה