יום ראשון, 2 בספטמבר 2012

טיול בקטלוניה


יש לא מעט יעדים בחו"ל שישאירו אתכם עם הרבה טעם של עוד לאחר שתסיימו את הטיול ותשובו לארץ. המראות, הטעמים, התרבויות המעניינות, כל אלה ועוד הרבה יותר בעצם משאירים לנו זכרונות ייחודיים ביותר מכל מקום בו ביקרנו בחו"ל. אחד מהמקומות הללו הוא קטלוניה.
כשמדברים על טיול בקטלוניה, מדברים על אזור המשתרע על הצד המזרחי של ספרד. כשאתם הולכים לבצע טיול בקטלוניה, כדי שתדעו שהיא ניצבת אחד מהמיקומים הראשונים בתיירות אירופה. המקום מציג אטרקציות, מקומות בילוי ואתרי נופש מהראשונים באזור אירופה. רוצים לדעת עוד? הכול במאמר הבא.

קצת על אתרים במסגרת טיול בקטלוניה.
תמיד כשמגיעים לאזור קטלוניה במסגרת טיול בקטלוניה, מתפלאים מחדש. האמירה של עדין לא חווית דבר, הינה אמירה קבועה כשמדובר בביקור לצורך העניין בגן הפירנאי המרחבים הירוקים, המפלים ופסגות ההרים, הם רק חלק מתוך טיול בקטלוניה. הרי הפירנאים נמצאים בקטלוניה, אם אתם מתכוונים להגיע אליהם במסגרת טיול בקטלוניה, רצוי כי תצטיידו בבגדים נוחים , לא פעם קר במקום גם בעונות שאינן צפויות.

ליבה של קטלוניה
"קוייסה קאברה"- ליבה של קטלוניה. במסגרת טיול בקטלוניה, תתקלו במונח הזה. מדובר במאהבת של הרקולס שהיה בעל מלכות הפירנאים. המקום משתרע על 450 ק"מ. תחילתו מהאוקיאנוס האטלנטי במערב ועד ליום התיכון במזרח. הוא חוצה בעצם את צרפת וספרד בעוד הנסיכות אנדורה לוקחת אף היא חלק בנוף המרהיב הזה. אורך הנסיעה מברצלונה לאתר הממוקם בקטלוניה, כארבע שעות לערך. בדרך תוכלו להיתקל בנופים ירוקים, עיירות קטנות ויפות, הרי שולחן ועוד הפתעות בלתי נתפסות. כל זה במסגרת טיול בקטלוניה.

עוד על קוויסה קאברה
אתר זה נחשב לליבה של קטלוניה. במסגרת טיול בקטלוניה, תראו שהמקום ממוקם בין מצוקים תלולים ביותר, כמו כן תראו יערות, חוות וכפרים עתיקים ואורח חיים ישן שנשמר עד עצם היום הזה. גם שנבנים בתים אחרים באזור, הם נבנים על פי אותם חוקים ישנים, זאת על מנת לשמר את הישן. אין ספק כי קוויסה קאברה הינו מיקום אחד מיני רבים שתפגשו במסגרת טיול בקלוניה המקסימה.
 

.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה