יום שבת, 29 בספטמבר 2012

רואה חשבון


אולי זה הזמן לעבור אל רואה חשבון ?
כבר הרבה זמן שאתם מנסים לנהל את החשבונות הפיננסיים של העסק שלכם בעצמכם. נראה לכם שסך הכל אתם מסתדרים וזה לא נראה מסובך. עם זאת, האם אתם מדמיינים מצב שבו אתם מצליחים לחסוך אלפי שקלים בשנה באמצעות ניהול פיננסי מקצועי יותר? האם אתם באמת בטוחים שאתם מנהלים טוב את העסק שלכם מבחינה פיננסית? האם קרה שכבר קיבלתם הודעות מפתיעות ממס הכנסה או ביטוח לאומי? אם התשובה היא חיובית - אולי כדאי לשקול לפנות אל רואה חשבון מקצועי .

כך רואה החשבון יסייע לכם
רואה חשבון מקצועי יוכל לבצע בדיקה פיננסית מדוקדקת של העסק שלכם, ויסביר לכם היכן אתם יכולים להשתפר. בין השאר, רואה חשבון יבדוק דו"חות של רווחים והפסדים שיש לעסק שלכם ( בהנחה שאתם בכלל מקפידים לנהל דו"חות שכאלו ). כמו כן, רואה החשבון יבדוק איזה מקדמות אתם מבלים לשלם עבור ביטוח לאומי, מס הכנסה ומע"מ. כך תוכלו לוודא שבסוף החודש או השנה, לא יצוצו לפתע עוד תשלומים שלא ידעתם על קיומם .

תכנוני מס לטווח הארוך
רואה חשבון מקצועי יוכל לא רק לנהל את נושא המיסוי בעסק שלכם בטווח הארוך. על ידי ניתוח מעמיק של העסק הוא יוכל להראות לכם גם מה יהיו הוצאות המס שלכם בשנים הקרובות, ואף לבנות תוכנית מיסוי מיוחדת שתותאם באופן אישי לעסק שלכם, לפי מאזני רווחים והפסדים. כך תדעו תמיד באיזה מדרגת מס אתם נמצאים, ומה יהיו הוצאות המיסוי שלכם .

ניהול של משכורות ועובדים
עוד תחום שבו רואה חשבון יוכל לסייע לכם, הוא ניהול של המשכורות במקום העבודה שלכם. במקום שתצטרכו לשבת בעצמכם ולחשב את הניכויים לעובדים שלכם, העבירו את העבודה אל רואה חשבון. רואה החשבון יקבל את הנתונים, יחשב את שכר הברוטו והנטו, ואת ניכויי המס והביטוח הנדרשים . הקפידו לבחור רק משרד רואה חשבון מקצועי ומנוסה, אשר קיבלתם עליו המלצות חמות מלקוחות אחרים, כי בסופו של דבר מדובר בעיסוק בכספים שלכם .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה