יום שבת, 5 בינואר 2013

הרשמה למירוץ למיליון 3



הרשמה למירוץ למיליון 3 פתוחה וזמינה לכולם – זו העת להירשם
אין כלל ספק, כי לא בכדי תוכנית המציאות והטלוויזיה הישראלית המירוץ למיליון הפכה לאחד מן הלהיטים הטלוויזיונים הגדולים ביותר של השנים האחרונות. לבטח כאשר היא קודם כל מבוססת על פורמט בינלאומי מוצלח ומצליח, ולבטח כאשר היא מהווה את התוצר הסופי של הפקה טלוויזיונית מושקעת וברמה הגבוהה ביותר שקיימת כיום בתחום הזה. במילים אחרות, הרשמה למירוץ למיליון 3 פתוחה וזמינה עבור כולם, ואם עדיין לא הבנתם זאת - זו העת להירשם אל התוכנית, לפני תחילתה של העונה השלישית, ולנסות את מזלכם במהלך שלבי הקבלה השונים אשר צפויים לכם בדרך.

הרשמה למירוץ למיליון 3 מעלה עשרה זוגות משתתפים חדשים
תוכנית המציאות של המירוץ למיליון כלל לא הייתה יכולה להיות מלהיבה כל כך בהיעדרם של עשרה זוגות אנרגטיים, מלהיבים ביותר. יחד עם זאת, איתור של עשרה זוגות כאלה כלל אינה מלאכה של מה בכך, אלא מקורה בתהליך ליהוק ייעודי ומורכב, ייחודי ובלעדי שמתחיל בתהליך הרשמה למירוץ למיליון 3. לכן, אם גם אתם רוצים להשתתף בעונה החדשה של התוכנית, קחו עוד היום ליד טופס הרשמה למירוץ למיליון 3 ותקוו כי תעלו בתהליך המיון היסודי והמדוקדק. 

הרשמה למירוץ למיליון 3

תהליך ההרשמה למירוץ למיליון 3 מורכב מארבעה שלבים
הרשמה למירוץ למיליון 3 כלל לא ארוכה, מייגעת ומסורבלת, אבל עדיין מורכבת מארבעת השלבים ההכרחיים הבאים: תשלום מראש (כן, זו פרבילגיה להירשם לתוכנית לה יש ביקוש אדיר מצד משתתפים) / מילוי טופס פרטים אישיים מלאים אודות הצוות אשר מעוניין להשתתף בתוכנית / מילוי טופס פרטים אישיים של פרטי הצוות עצמם בנפרד/העלאת תמונות אישיות וזהו. אלו כל השלבים אשר 'מרכיבים' כל תהליך הרשמה למירוץ למיליון.

רוצים להשתתף במירוץ למיליון? הירשמו עוד היום
כל מה שצריך לעשות על מנת להחזיק בסיכוי להשתתף במירוץ למיליון ולזכות במיליון שקלים, זה להיכנס לאחד מאתרי האינטרנט הייעודיים אשר מאפשרים הרשמה למירוץ למיליון 3. לאחר מכן, יש להדפיס טופס הרשמה למירוץ למיליון, למלא את הפרטים ולשלוח אותו לכתובת אשר רשומה בתחתית טופס ההרשמה.
בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה