יום רביעי, 27 בפברואר 2013

מערכת קול סנטר



מערכת קול סנטר - ניהול זמן יעיל
מערכת קול סנטר היא כלי אפקטיבי לניהול עומסי הזמן במערכת שירות הלקוחות של כל ארגון אשר אופי העבודה שלו מזוהה עם מענה טלפוני נרחב עבור קהל הלקוחות והספקים שלו. חשוב לדעת, כי באמצעות מערכת קול סנטר יכול אגף השירות לתקשר טוב יותר עם הלקוחות של אותה חברה או ארגון לצורך העניין, שכן מנהלי האגף מפקחים באמצעותה על תפוקת נציגי השירות ויכולים לקבל דו"חות מפורטים ואיכותיים לגבי השירות אשר ניתן, זמני ההמתנה, תפקודו של כל אחד מנציגי המוקד הטלפוני ועוד מגוון רחב של נתונים חשובים ביותר אשר תורמים לשיפור מתמיד של השירות ללקוח ושל שביעות רצונו כפועל יוצא מכך מטבע הדברים.

זה מתאים גם לעסקים קטנים
מערכת קול סנטר הייתה נפוצה בעבר בעיקר בארגונים גדולים, אבל גם ארגונים בינוניים וקטנים הבינו את חשיבותה של המערכת ואת התרומה הרבה אשר היא יכולה לספק לשיפור השירות. באמצעות אפיון נכון של צרכי השירות והלקוחות ניתן להרכיב מערכת קול סנטר טובה, אשר תעניק ללקוח מענה מדויק ותכוון אותו לשירות המבוקש מבלי לבזבז זמן מיותר בהעברתו בין מוקדי השירות והמכירה.

פיקוח בזמן אמת
בעידן המודרני והמורכב אשר בו אנו פועלים, מערכת קול סנטר היא הדרך הטובה יותר לפקח בזמן אמת על ביצועי מחלקת השירות. בזמני עומס ניתן לנתב את השיחות בין המחלקות השונות בצורה נוחה ביותר, שתחסוך ללקוח זמן המתנה יקר. בנוסף, המערכת מאפשרת גם הקלטת שיחות, מה שנותן למנהלי השירות אפשרות לפקח אחר השיחות, לאתר ליקויים ולשפר את תהליכי העבודה בהתאם.
 
שיפור השירות
מערכת קול סנטר כוללת רכיבים רבים שתורמים לשיפור השירות. בנוסף לניתוב נכון של השיחות, לפיקוח בזמן אמת ולמערכת ההקלטות, ניתן באמצעות המערכת גם לשלוח ללקוח הודעות טקסט ודואר אלקטרוני עם מידע, עדכונים ואף הצעות נוספות. ואם אתם זקוקים לדרך נוספת לחסוך זמן ללקוחות ולשפר את השירות, מערכת קול סנטר מאפשרת הקפצה אוטומטית של פרטי הלקוח בפני הנציג, כך שהשירות הניתן הוא אישי, מהיר ויעיל יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה