יום ראשון, 24 בפברואר 2013

יועץ מיגון



תפקידו של יועץ מיגון

בעת תכנון ובנייה משתתפים יועצים מקצועיים רבים על מנת להבטיח כי המבנה יעמוד בכל הדרישות והתקנים ויהיה בטיחותי ומתאים לשימוש  בני האדם. במיוחד כאשר מדובר על שירותיו של יועץ מיגון, תרומתו של שירותיו חשובה וזאת בשל רגישות נושא הבטיחות ובשל הדרישות המחמירות בתחום זה הן על ידי פיקוד העורף והן על ידי חברות הביטוח. אם זה בעת בחירת המיגון עבור החלונות, עבור מבני המגורים, עבור מבני התעשייה והמסחר או בעת הקמת ממ"דים. שיתוף הפעולה עם יועץ מיגון הוא הכרחי ובלעדיו, אמצעי המיגון לא יקבלו את האישורים הדרושים.

מה נדרש מיועץ מיגון

על יועץ מיגון לספק את כל אמצעי המיגון אשר קיימים כיום בתחום המיגון הספציפי אשר בו מדובר ועליו גם לבדוק את תוצאות הביצוע של הדברים הלכה למעשה בפועל בשטח עצמו. על יועץ מיגון מוטלת האחריות ליידע את המתכננים בכל דרישות המיגון על פי החוקים הרלבנטיים בתחום זה, ולהכיר גם את הדרישות של חברות הביטוח השונות לצורך העניין. מלבד כך, על יועץ מיגון להכיר את מגוון אמצעי המיגון, בין אם הם דרושים לשם מיגון הצנרת, מיגון אישי, מיגון מבנים או מיגון אנטנות.

שירותים שונים של יועץ מיגון

מלבד כל מה שסופר עד כה, יש לציין, כי יועץ מיגון מסוגל לבנות מערך מיגון באמצעים שונים ומגוונים ביותר אשר ביניהם; פלטות מיגון, מחיצות באלסטיות ועוד. בנוסף לכך, יועץ מיגון מסוגל לספק פתרונות כגון; שרוולי הדף ורסיסים, מחסומי אש, וילונות בליסטיים, אמצעי מיגון אישי ולרכב, מיגון RPG וגם את ערכות ההדף והבליסטיקה.

על תפקידו של יועץ מיגון בעת תכנון מערכת מיגון

יועץ מיגון מפקח על התהליך ומייעץ במהלכו באופן המקצועי ביותר שיש, בודק את התוצאות אשר התקבלו בסיום הבניה ומאשר את הביצוע הלכה למעשה. בשלב פיתוח המערכת, יועץ מיגון יעמיד בראש סדר עדיפויות את דגשי בטיחות וירכיב את מערך המיגון הנדרש. ברמת הבניה, יועץ מיגון יפקח על התהליך וברמת המסירה של הפרויקט יועץ מיגון יחתום על תקניות הפרויקט המדובר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה