יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

דנה תדמור



דנה תדמור מאפשרת לכם להשקיע במגורים ומסחר
התחום המרכזי אשר בו חברת אקסיום, בהנהלתה של דנה תדמור מתמקדת יותר מכל - הוא בהשקעה בנדל"ן מסחרי מניב. הנדל"ן המסחרי בעצם מוצע לשכירות לשחקנים מרכזיים בשווקים המקומיים. מדובר לעתים קרובות על בנייני משרדים כאלה ואחרים, או מרכזים מסחריים, אשר דמי השכירות עבורם הם גבוהים - ולכם כמשקיעים יש כמובן תשואה מעולה. יחד עם זאת, לדברי דנה תדמור, יש כיום גם כיוון חדש אשר אליו אקסיום נוטה - ואלו הם פרויקטים אשר משלבים בין דירות מגורים מסוגים וגדלים שונים לבין מרכזים מסחריים גם יחד. ניקח לדוגמה את הפרויקט של אקסיום בווייטנאם כדי להבין במה מדובר הלכה למעשה.



דירות יוקרה עם מרכז צמוד
בעצם, המודל של דנה תדמור וחברת אקסיום, מדבר על שילוב של החיים הטובים. הפרויקטים אשר בהם חברת אקסיום משקיעה באמצעות הלקוחות שלה לכה למעשה, כוללים הן דירות יוקרה, והן מרכזים מסחריים אשר צמודים אליהם. בווייטנאם הדבר בולט מאד, שכן שם האנשים אשר שוכרים את דירות היוקרה של אקסיום, הם בעצמם אנשי עסקים ממזרח אסיה, שמבחינתם דירות הנופש שלהם נמצאות בווייטנאם. הם כמובן לא רוצים להתרחק יותר מידי לערים הגדולות של המדינה כדי לצאת לקניות - והם רוצים שהכל יהיה במרחק הליכה מטבע הדברים. על כן, מסבירה דנה תדמור, אקסיום משקיעה בפרויקטים כוללים של דירות יוקרה עם מרכזים מסחריים שונים ומגוונים. השוכרים במרכז המסחרי מצידם מעוניינים כמובן במיקום הנ"ל - שכן הדבר רווחי מאד עבורם, וזאת שכן מסעות הקניות של אנשי העסקים אשר מגיעים לנופש הם בסכומים גבוהים ביותר ללא כל צל של ספק, והדבר משתלם עבורם.

בואו גם אתם להצטרף להצלחה הגדולה של חברת אקסיום
כמובן שכל השיטה הנ"ל של דנה תדמור ואקסיום, חוזרת בסופו של דבר למשקיעים של החברה. המשקיעים נהנים מתשואות גבוהות באופן מיוחד - הן מצד השוכרים בדירות היוקרה והן מצד הסוחרים מרכזים המסחריים. אתם גם יכולים להשקיע רק בחלק מסוים מן הפרויקט, לפי ראות עיניכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה