יום שבת, 2 בינואר 2016

טיול פרטי לפרו


מה זה טיול פרטי לפרו?
טיול פרטי לפרו מתאים לאנשים עצמאיים שאוהבים לטייל אבל אין להם זמן לדאוג לכל הסידורים המתישים שצריך לעשות לפני טיולים - לתאם טיסות, בתי מלון, למצוא מדריך מקומי או לשבור את הראש באיזה אתרים כדאי לבקר. הטיול הפרטי לפרו מתאים לקבוצות שהתארגנו מראש כגון בני משפחה, קבוצת חברים, מקומות עבודה ועוד. הטיול גם מתאים מאוד לאנשים מבוגרים שרוצים לנסוע ולראות עולם, חשוב להם להיות עצמאיים ולטייל בקצב שלהם, אבל הם רוצים לדעת מראש בוודאות שכל הסידורים מוכנים על הצד הטוב ביותר.

פרו ארץ האינקה
כדי לתכנן טיול פרטי לפרו קבע עוד היום פגישה עם נציג מטעמנו, שהוא מדריך מנוסה לאזור דרום אמריקה ואשר מכיר את תנאי השטח והמקום. הוא ישמע ממך על גיל המשתתפים, על מספרם ועל התאריך המבוקש שבו מעוניינת הקבוצה לנסוע. המדריך יספר לך על האתרים שבהם אפשר לבקר בטיול ויתכנן עבורך את הטיול המתאים ביותר לצרכים של הקבוצה. פרו היא ארץ האינקה ואפשר לראות בה נופים עוצרי נשימה כמו גם תרבויות עתיקות ומעניינות. אנו ממליצים לכלול בטיול את האי באסטיס שבו יש להקות אריות ים, לטוס מעל נאסקה שבה יש קווים מסתוריים על פני השטח, אריקפה העיר הלבנה, אגם טיטיקאקה, קוסקו, מאצ'ו פיצ'ו, יערות הגשם וכמובן לימה עיר הבירה. 



מתארגנים....ויוצאים לדרך
כאשר אתה בוחר טיול פרטי לפרו, אתה קובע את המסלול ואת האתרים ואנחנו מורידים ממך את כאב הראש של הסידורים המייגעים כגון טיסות, בתי מלון, רכב, מדריך דובר אנגלית, כניסה לאתרים ועוד. המדריך שלנו ישמע את צרכי הקבוצה ואת הזמן שיש לכם לטייל ויתכנן עבורכם את מקסימום האתרים בצורה היעילה ביותר, בעונה המומלצת לטיול שהיא מאי עד נובמבר.  למה אתה מחכה? הטיול הפרטי לפרו קורם עור וגידים, תרשום ביומן ו.... צאו לדרך.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה