יום חמישי, 18 בפברואר 2016

לנג'רי



לנג'רי והחום עולה עולה

מושג המילה לנג'רי מגיע מהשפה הצרפתית והוא למעשה תיאור של הלבשה תחתונה שהיא מאד מושקעת ואיכותית לאישה שרוצה לשדר נחשקות, מיניות ומעוניינת להעצים את נשיותה המתפרצת אם בפני בן זוגה ואם בפני עצמה.




התפתחות ההלבשה התחתונה לאורך השנים

תחום ההלבשה התחתונה ידע עליות וירידות במהלך השנים. עדויות ארכיאולוגיות מלמדות אותנו שבמצריים העתיקה שיפחות הארמון אולצו לעטות על גופן תחתון בלבד בעוד נשות הארמון התכסו במלבושים בכל גופן. לאחר מכן, ביוון וברומא העתיקות העצמת הנשיות, הארוטיקה והחושניות נזלו מכל פינה והבגדים עוצבו בהתאם. אם ממשיכים במסע בזמן מגלים שבימי הביניים נעלמו לגמרי המלבושים הפרובקטיבים כיוון שלטון הכנסייה הקטולית שלא איפשרה לנשים לחשוף את נשיותן ומהמאה ה - 16 ועד היום למעשה, תחום ההלבשה התחתונה פורח ומגלגל מיליונים וכולם מרוצים.

איפיון בגדי לנג'רי

לנג'רי מאופיינים לרוב בכך שהם משדרים מיניות, חושניות וארוטיקה בזכות מרקם הבדים שמהם הם עשויים ומהתוספות שנתפרות או נרקמות עליהם, לכן לא פלא שהם היו שימושיים יותר בתחום הפורנו ובתי הבושת עד אשר מעצבי על זיהו את הפוטנציאל הטמון בסגנון לבוש זה שיכול להיות מיועד לכל אישה, גם לרזה וגם לשמנה. לכן, הפריטים היום עשויים מתחרה משובחת אליה מוצמדים חרוזים, אבני סברובסקי, חוטי משי והם מתאימים לכל אישה באשר היא.

עלויות

אף על פי שחושבים שהלבשת לנג'רי אמורה לעלות הרבה כדאי לדעת שלא כך פני הדברים היום. בגלל השפע והצפת השוק בדגמים כל כך רבים, נוצרה תחרות ראויה בין כל העסקים בתחום והמחירים כיום שווי ערך למותגי הלבשה תחתונה אחרים שאינם מוגדרים יוקרתיים, לכן, אין היום שום סיבה שבעולם שתמנע מאישה לקבל בהפתעה סט לנג'רי במתנה מאהובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה