יום שבת, 20 בפברואר 2016

מפות שולחן מעוצבות



הבית שלנו הוא המקום בו אנו אמורים להרגיש בנוח. רובנו מבלים מחוץ לבית כשליש מהיום (לפחות בימי העבודה) וכשליש נוסף אנו ישנים. שאר הזמן הוא זמן לעצמנו, למשפחה, זמן בו אנו אמורים להרגיש בנוח ולהירגע מיום העבודה והלחצים השונים של החיים. ישנם אנשים אשר אוהבים לבלות את הזמן הפנוי שלהם בחברת אנשים אחרים, אוהבים לארח או להתארח. ישנם אנשים אשר אוהבים לבלות עם עצמם ברוגע בבית וישנם אנשים שמעדיפים לבלות מחוץ לבית. האווירה של הבית משפיעה על התחושה האישית ביום יום ואפשר לשדרג אותה בקלות יחסית גם באמצעות מפות שולחן מעוצבות.

מה כל כך מיוחד במפות

רבים שואלים כיצד זה ייתכן שדווקא מפות שולחן מעוצבות יכולות לשנות את האווירה בבית והתשובה לכך פשוטה אך מורכבת מכמה סעיפים:
·       
סדר – מפת שולחן יפה מעניקה תחושה של סדר. ברוב הבתים המפה מובילה לכך שהשולחן מסודר יותר ונראה מאורגן. על המפה יכול להיות חפץ או יכולה להיות ואזה עם פרחים אך לרוב זה מה שיהיה עליה כשלא אוכלים והיא תעניק תחושה שהמקום מסודר וכיף להיות בו.
·       

צבע
מפותשולחן מעוצבות יכולות להגיע בשלל צבעים וזוהי הזדמנות נפלאה ליצור אווירה בבית. לרוב, כאשר רוצים ליצור אווירת חג או אירוע מיוחד, שמים מפה בצבע לבן או צבעי שמנת. לעומת זאת, באמצע השבוע אפשר לשים כל צבע שישדרג את האווירה של החלל.
·       
טקסטורה – תוספת של מפות שולחן מעוצבות יכולה להוסיף גם טקסטורה נוספת לחלל ובכך לשדרג אותו.

איפה אפשר לרכוש את המפות

את המפות אפשר לרכוש בחנויות המתמחות בתחום זה ואפשר לרכוש באופן ישיר דרך האינטרנט. רכישה באינטרנט תסתיים בקבלת המפות השונות עד לפתח הבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה