יום שלישי, 28 ביוני 2016

דלתות פנים



דלתות פנים

דלתות פנים משפיעות רבות על עיצוב הבית, ולכן יש לבחור אותן בקפידה
דלתות פנים הינן חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, ומראן משפיע על עיצוב שני החללים ביניהם הן מפרידות. כאשר אנו בוחנים דלתות פנים, ישנם כמה קריטריונים שעלינו לבחון בכדי לוודא שאנו בוחרים את הדלת אשר תשרת אותנו על הצד הטוב ביותר ולאורך זמן. 




אז מהם הקריטריונים שיש לבחון בבואנו לבחור דלתות פנים?

·         גודל הדלת: לרוב, נוכל למצוא דלתות חוץ גדולות ומרווחות, אולם כאשר מדובר בדלתות פנים אנו שוכחים לבדוק את רוחב הדלת ולחשוב כיצד הוא ישרת אותנו. כאשר אנו בוחרים דלתות פנים, כדאי לבחור בדלתות רחבות יחסית, אשר דרכן יהיה קל להוציא ולהכניס חפצים, ושההתנהלות איתן בבית לא תהיה רוויה בניסיונות להעביר דברים דרכן בקושי, אלא במעברים חלקים ונעימים בין חללי הבית. 

·         עיצוב הדלת: כאמור, דלתות פנים משפיעות על מראה שני החללים ביניהם הן מפרידות, ולכן חשוב להתאים את העיצוב לשניהם. ניתן לבחור בדלת בעלת עיצוב אחיד או בדלת בעלת שני צדדים המעוצבים בצורה שונה, אולם חשוב תמיד להתאים את העיצוב לשני החללים ולא רק לאחד מהם, היות ולא נוכל להתחמק מלהסתכל על הדלת גם מצדה השני. 

·         אטימות: כיום ישנן דלתות פנים רבות אשר אינן מאפשרות כלל מעבר של רעשים בין החדרים ביניהם הן מפרידות. אופציה זו תורמת רבות לשיפור רמת החיים בבית, ויוצרת הפרדה בין המתרחש בחדרים השונים. 

חשוב לבחור דלתות פנים בקפידה  ולהתאימן לצרכינו
היות ואין אנו מחליפים דלתות פנים בתדירות גבוהה, חשוב לרכוש דלתות אשר יענו על כלל צרכינו ולא להתפשר בעת בחירתן כך שנוכל ליהנות מהשימוש בהן לאורך זמן והן ישרתו אותנו היטב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה