יום ראשון, 19 ביוני 2016

לוטודיל



למה להצטרף למועדון החברים של לוטודיל?
יש הרבה סיבות להצטרף למועדון החברים של לוטודיל וליהנות ממה שיש לו להציע. ראשית, הסיבה העיקרית להצטרף למועדון היא כמובן כדי להגדיל את אחוזי הזכייה בלוטו. המועדון מתחייב בפני החברים לשתי זכיות מדי חודש והוא מציע מסלולים אטרקטיביים ומשתלמים מבחינה כלכלית. מטרת המועדון היא להעמיד לרשות הלקוחות את התנאים האידיאליים לזכייה בהגרלות. אפשר להתייעץ עם נציגי המועדון בכל מקרה של התלבטות, לקבל פרטים מיוחדים על המסלולים השונים ולתאם פגישת היכרות לא מחייבת.

שנית, מועדון החברים של לוטודיל מאפשר ללקוחות ליהנות מגישה לשיטה סטטיסטית ייחודית. השיטה משפרת בעשרות אחוזים את סיכויי הזכייה והיא הוכיחה את עצמה כבר במספרים עצומים של הגרלות שונות. רק באמצעות הצטרפות למועדון החברים ניתן לא רק להגיש את הטפסים באופן קבוע בלי לפספס אף הגרלה, אלא גם להעלות את הסיכוי לזכייה בהגרלות מסוימות. כמו כן, השתתפות קבועה בהגרלות מעלה מטבעה את ההסתברות, וזה עוד לפני שיטות הצמצום והסטטיסטיקה ששמורות רק לחברי המועדון.

כך תבחרו את המסלול שמתאים לכם

תוכלו להתייעץ כבר עכשיו עם המומחים של לוטודיל ולמצוא את מסלול ההגרלות שמתאים לכם. במסלול מחומש המזל למשל תשתתפו ב-260 הגרלות ובחמש הגרלות במקביל. מהרגע שמצטרפים למסלול הזה, כל חבר במועדון משתתף באופן קבוע בהגרלות השונות וכך מעלה לעצמו את סיכויי הזכייה.
הגרלת דיל אישי למשל נערכת בימים שלישי ומוצאי שבת וכך גם הגרלת דיל 11 קבוצתי, בעוד הגרלת דיל רב צ'אנס קבוצתי נערכת מדי יום. הגרלת דיל 777 קבוצתי היא חד שבועית והגרלת דיל חזק קבוצתי נערכת גם כן בכל שלישי ומוצאי שבת. השאירו פרטים באתר או פשוט מלאו את טופס ההצטרפות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה