יום ראשון, 12 במרץ 2017

ספה נפתחת



ספת יחיד או ספה זוגית
מי שמעוניין בספה שתשמש לו גם במיטה, יכול להשיג את הרהיט המושלם בשבילו: ספה נפתחת. ספה נפתחת יכולה להגיע גם בגודל אישי וגם בגודל זוגי. ספה שנפתחת בדרך כלל תיפתח למיטה וחצי או מיטה זוגית כאשר ספה שנפתחת למיטת יחיד היא בגודל של כורסא מעט יותר גדולה ממוצע. הספות הללו שינו בתים רבים בישראל ומצאו פתרון נוח מאוד לבעיית הדיור שגורמת לאנשים רבים להסתפק בדיקות קטנות. גם מי מכיר דירה או חדר בדירת שותפים ורוצה יותר מקום ישמח לספה שהיא גם מיטה כדי לרווח את המקום.


סבתא צריכה מקום לישון? אין שום בעיה

בעיית אירוח תמיד הייתה מטרד לדירות קטנות. זו תחושה מאוד לא נעימה שאתם רוצים להלין אצלכם בבית אנשים אך אין לכם באמת מקום עבורם, בטח לא כשמדובר בסבתא או בדודה רחוקה שמגיע אליכם לאירוח מרחוק. להתכרבל במיטה יחד זו לא אופציה טובה וגם לתת לאורח לישון במיטה זוגית או בספה לבד זו אפשרות גרועה ביותר. לפני שאתם מתייאשים, תחשבו על ספה נפתחת שתשים לכם קץ לצרות. ספה נפתחת תהיה כמו כל ספה בסלון ואפילו לא ישימו לב שהיא לא ספה רגילה. אז כשיגיע הלילה תפתיעו אותם ותראו להם את הפטנט המשוכלל.

ספות בכל גודל מהחומרים הכי איכותיים

כשקונים ספה נפתחת חשוב לבדוק את האיכות שלה והתקנים שלה. יש ספות שברגע שהמנגנון שלהם מופעל פרק זמן רב הוא נשחק ואז הספה כבר לא תתפקד כמיטה וחבל על כל ההשקעה. בדקו את האחריות על הספה טרם הקנייה ותוודאו שאתם יודעים כיצד לפתו אותה ולסגור אותה היטב בלי להרוס את הקפיצים או את המנגנון עצמו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה