יום ראשון, 5 במרץ 2017

מוקד זימון תורים



מרגישים כי יומן המרפאה אינו מנוהל בצורה הנכונה?
אחת הבעיות הנפוצות ביותר במרפאות עצמאיות היא חפיפות תורים ביומן או ניהול לא נכון של תורים. מצב זה נוצר בעיקר כאשר כל העומס של זימון תורים נופל על פקידת הקבלה, אשר חוץ ממתן מענה טלפוני אמורה גם לנהל את התורים בתוך המרפאה ולהכווין את המטופלים לרופא הנכון בזן המתאים. בכדי להימנע ממצב לא נעים שכזה, ניתן להיעזר במוקד חיצוני לזימון תורים אשר ינהל את יומן התורים במערכת ממוחשבת ומסודרת וימנע תקלות רבות.

כיצד מוקד לזימון תורים יכול לעזור לניהול התורים במרפאה?
·         שימוש במערכת ממוחשבת – מוקד זימון תורים הינו גוף בו נעשה שימוש במערכת ממוחשבת אשר מתעדכנת בזמן אמת במחשבים של המוקד והמרפאה עצמה. כך נמנעים מצבים בהם נקבע תור ליותר מאדם אחד באותה שעה לאותו הרופא. ככל שהמערכת לניהול תורים חכמה יותר וחדשה יותר, כך ניהול התורים נעשה בצורה מסודרת וטובה יותר. כמו כן, ישנה חשיבות גבוהה לכך שממשק המערכת יהיה נוח וידידותי למשתמש בכדי שגם עובדי המרפאה יוכלו להשתמש בה בקלות.
·         כוח אדם גדול יותר – בעוד במרפאה לרוב יש רק פקידת קבלה אחת אשר אחראית על ניהול תורים עבור מספר רופאים, במוקד זימון תורים ישנו כוח אדם גדול יחסית אשר זמין לקבלת שיחות ממטופלים, וזהו תפקידו היחידי. כל מוקדן יודע לתת את המענה הטוב ביותר עבור המטופלים ובכך נמנעות בעיות רבות ותקלות בניהול התורים.
ניהול תורים בצורה יעילה עוזר רבות למרפאה
ככל שניהול וזימון תורים במרפאה מתבצע בצורה מסודרת יותר, כך רמת הסדר והארגון של המרפאה עולה. מאחר ומטופלים רוצים להרגיש כי הם מקבלים יחס אדיב וכי הם נכנסים לרופא בזמן שנקבע להם, ישנה חשיבות גדולה ביותר לניהול התורים באופן מסודר. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה