יום שבת, 25 במרץ 2017

גדר לבריכה



גדר לבריכה – מי צריך את זה?

יש לכם בריכה בחצר של הבית? אם כן, אתם צריכים לבדוק שהשטח שלכם מוגן. הבריכה הביתית הפכה בשנים האחרונות להיות אחד מלהיטי הקיץ ובצדק. הימים החמים שלא נגמרים יכולים להיות מתישים ומעייפים אך לא אם יש בריכה בחצר שאפשר לשכשך בה בכל שעות היום ללא כל מגבלה. לתענוג הגדול מצטרפת גם אחריות שיש להביא אותה בחשבון ולהגן על הילדים שבבית, חבריהם שמגיעים לבקר, תינוקות, פעוטות וילדי השכנים שיכולים לחשוב בטעות שמותר להם להיכנס אל הבריכה ללא השגחה ולכן יש להתקין גדר לבריכה.




הגנו על עצמכם ועל השכנים

אף אחד לא רוצה שהבילוי הנעים ביותר של הקיץ יביא לתוצאה שלילית. גדר לבריכה זמינה היום לכל אחד והיא מאפשרת להציב את הבריכה בלי כל דאגה למה יהיה ומי יכנס למקום. הגדר שומרת על הילדים שמתגוררים בבית ועל הילדים שבסביבה. ההתקנה שלה פשוטה, היא לא דורשת התמחות בתחום ואפשר להשיג אותה בחנות המתמחה בתחום זה.

איזו גדר מתאימה לכם?

הגדר צריכה להתאים לגודל הבריכה, עליה להיות בגובה שהילדים לא יוכלו לעבור בקלות, חלקה כך שאי אפשר יהיה לטפס עליה ויש לשים שער שאותו אפשר גם לנעול. אם אתם יודעים מהי הגדר הנחוצה לכם כל שתצטרכו לעשות הוא ליצור קשר עם החנות ולהזמין אותה (תוכלו לקנות אותה במקום או להזמין לביתכם במשלוח). אם אתם לא בטוחים איזו גדר לבריכה מתאימה לכם, תוכלו להתייעץ עם הצוות המתמחה בתחום ולהחליט יחדיו מה הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

הציבו את הגדר בכל שטח

אין זה משנה אם הבריכה שלכם נמצאת על בטון, משטח מרוצף או באמצע הגינה, אתם יכולים לשים גדר לבריכה שתתאים בדיוק לצרכים שלכם וליהנות מראש שקט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה