יום חמישי, 28 בדצמבר 2017

ג'קוזי מתנפח



ג'קוזי מתנפח

איך פועל ג'קוזי מתנפח?

יש אנשים שיירתעו מרחצה בתוך ג'קוזי מתנפח אך למעשה זהו ג'קוזי רגיל לחלוטין ויש לו יתרונות רבים שלג'קוזי קבוע לא יהיו. הג'קוזי פשוט מאוד להפעלה ואין צורך להתקין אותו ולשנות את התשתית הקיימת. הג'קוזי צריך להיפרש במקום שבו אתם רוצים להקים אותו ויש לחבר את המקומות המסומנים למשאבה שמנפחת אותו באוויר במהירות. לאחר מכן יש לחבר אותו למים, רק אחרי שהניפוח הושלם במלואו, ואז הוא מתמלא עד לסף הדרוש. לאחר מכן יש להפעיל את המשאבות והג'קוזי מתחיל להתחמם ולפעול ממש כמו כל ג'קוזי רגיל.




כמה עולה ג'קוזי מתנפח?

המחיר של ג'קוזי מתנפח יכול לנוע בין כמה מאות שקלים בודדים ועד אלפי שקלים. הכול תלוי במספר פרמטרים שיכולים לייקר משמעותית את המחיר כאשר גם סקר שוק מצדכם יכול להוזיל משמעותית עלויות וכמו כן לספק השוואה טובה יותר בין היצרניות שמביאות דגמים שונים באיכויות שונות. ככל שהג'קוזי גדול יותר תשלמו יותר וככל שהג'קוזי איכותי ומעוצב יותר המחיר שלו יקפוץ כך שג'קוזי איכותי ועמיד לאורך שנים, אחד שיהיה רכישה משתלמת לטווח הארוך, יעלה בין 1000 ל-3000 שקלים.

מה כדאי לדעת לפני רכישת ג'קוזי מתנפח?

לפני שאתם רוכשים ג'קוזי מתנפח עליכם להתאים אותו למידות של המקום שמיועד לו. הג'קוזי יכול להיות בגינה, במרפסת, בגג ובכל מקום אחר במידה והוא יכול להיכנס בו ולא מסכן את המבנה או אתכם בשום צורה. כך למשל ג'קוזי לא תמיד יכול להיות במרפסת כיוון שהוא כבד מידי, וגם לא בקרבת מוצרים חשמליים שעלולים לסכן את המתרחצים. כמו כן צריך לזכור שג'קוזי מתנפח דורש תחזוקה שאמנם תהיה מינימלית אך עדיין נחוצה כדי לשמור עליו לאורך שנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה