יום רביעי, 20 בדצמבר 2017

מואלבואל



מואלבואל

האי שישאיר אתכם בפיליפינים

אם הגעתם לטיול בפיליפינים ככל הנראה כבר שמעתם על מואלבואל, בין אם מההכנות שעשיתם לפני הטיול, ממטיילים אחרים ולעתים במהלך הטיול מאנשים שיצא לכם לדבר איתם ולשמוע המלצות. גם ככה הפיליפינים היא אחת המדינות המעניינות, היפות והמסקרנות ביותר שיש באסיה ובעולם כולו אז כשתגיעו למואלבואל כבר תתחילו לתכנן את הארכת הטיסה שלכם. זהו אי קסום שנמצא כחלק מארכיפלג שקשה למצוא במקומות רבים בכדור הארץ, כאשר המים צלולים והחוויה שאתם מקבלים תיחקק בזיכרונכם לעד.




מה הופך את מואלבואל למקום האטרקטיבי שהוא?

אפשר לומר בפה מלא שמואלבואל הוא מקום נהדר לכולם וזה מה שהופך אותו לכל כך אטרקטיבי. בניגוד למקומות תיירותיים אחרים בעולם שפונים לאוכלוסייה אחת ספציפית, אין מי שלא אוהב חוף ים וגם מי שלא מחפש רק בטן גב כמו במקומות אחרים שאליהם ישראלים רבים מגיעים כדי לנפוש, במואלבואל תקבלו שלל אטרקציות וחוויות  שיכולות גם ללמד אתכם לא מעט. יש כאלו שמגיעים למקום להסתלבט כל היום ויש כאלו שמגיעים למקום כדי ללמוד עליו ולהבין איזו מדינה מגוונת זו הפיליפינים ועד כמה גדולה ומיוחדת היא ביחס למדינות אחרות שלא נהנות מארכיפלג כה יפה.

איך מתכוננים לטיול במואלבואל?

למרות שישראלים רבים כבר יספרו לכם אלף ואחת המלצות לגבי מואלבואל תמיד כדאי לשמוע מאנשים אובייקטיביים יותר כאשר חוות דעת רבות יחכו לכם באתרי אינטרנט כולל המלצות הב שניתן ליישם או לא, כפי שתחליטו. בסופו של דבר תזכרו שמדובר באי ולכן תכינו את עצמכם היטב גם מבחינת ביגוד וגם מבחינת התנאים שיהיו בו. שמש חזקה היא דבר מובן מאליו באי כך שלעשות קעקוע לפני שאתם מגיעים למקום, אפילו במהלך הטיול, זה לא רעיון כל כך טוב. כמו כן צריך לזכור שריבוי תיירים מביא עמו גם מקרי גניבה רבים בעיקר בחוף הים לכן הישמרו היטב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה