יום שישי, 5 בינואר 2018

טיפים עבור הזמנת לופט למסיבת רווקות



יש כמה דברים שכדאי לעשות לפני שמזמינים לופט למסיבת רווקות. הדבר החשוב ביותר הוא להחליט כמה חברות עומדים להזמין לאירוע ולקבל אישורי הגעה מהמוזמנות. אישורי הגעה יכולים למנוע הוצאות מיותרות על לופט גדול מדי, או לחילופין לחסוך את עוגמת הנפש שמלווה בחירה בלופט קטן ולא מתאים. לא צריך להתבייש לבקש מהחברות אישורי הגעה וניתן למנות מישהי שתהיה אחראית על כך כבר כמה שבועות לפני מסיבת הרווקות.

עוד עניין משמעותי להפקת מסיבת רווקות ברמה גבוהה הוא התקציב. כדאי להגדיר את מסגרת התקציב לפי כמות המוזמנות ולא לשכוח שהכלה לא אמורה לשלם. את התקציב ניתן לקבוע גם לפי המקום שבו בוחרים לערוך את האירוע ועל פי ההבדלים בין לופטים שונים. ניתן להתייעץ עם נציגי הלופט לגבי מחיר באמצע השבוע ובסוף השבוע, לברר על פערי מחירים בחורף ובקיץ ולשאול על הטבות והנחות.



מה יש בתוך הלופט?
אי אפשר לבחור לופט למסיבת רווקות בלי לדעת מראש מה יש בתוכו. הלופט צריך להיות נגיש, מאובזר ומרוהט ברמה מספיק גבוהה על מנת להציע תנאים מושלמים עבור מסיבת הרווקות. לופט איכותי יגיע עם ציוד תאורה והגברה ויהיו בו חללים מרווחים עבור החברות. כמו כן, המיקום של הלופט קריטי כי המטרה היא לבלות בו עד השעות הקטנות של הלילה בלי להפריע לשכנים או להימנע מהשמעת מוזיקה.
השקעה של כמה ימים בהשוואה בין לופטים אמורה להספיק עבור מי שרוצה להפיק מסיבת רווקות לחברה או קרובת משפחה. ניתן להיעזר במידע שמופיע באתרי האינטרנט, לקבל המלצות מנשים שכבר בילו במסיבת רווקות בלופטים ולא לשכוח להפעיל את הרשתות החברתיות. כך מקבלים החלטה מושכלת ומצמצמים סיכונים והוצאות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה