יום שישי, 5 בינואר 2018

שאלות ותשובות נבחרות על לימודי מוזיקה אלקטרונית



מסלול של לימודי מוזיקה אלקטרונית מיועד לקהל יעד מגוון ולכן יש עליו הרבה שאלות. גברים ונשים בטווח רחב של גילאים יכולים נכון להיום להפוך את התחביב שלהם למקצוע, וללמוד כיצד להשתמש בכלים טכנולוגיים מתקדמים על מנת להפיק וליצור מוזיקה אלקטרונית. בנוסף, המסלול מיועד ליוצרם שמעוניינים לשפר את הביצועים שלהם ולתקליטנים שרוצים ליצור רמיקסים משלהם. 
 
השאלה הנפוצה על לימודי מוזיקה אלקטרונית היא מהם תנאי הקבלה. אין לכך תשובה חד משמעית כי בכל מסלול נקבעים תנאי קבלה שונים, אך באופן עקרוני אפשר לומר שההשתתפות היא מגיל 18 ומעלה למעט מקרים חריגים. בנוסף, קבלה למסלול ללא ניסיון קודם מחייבת מבחן קבלה ולעיתים גם עמידה במבחנים מסוימים. 




מה המטרה של לימודי מוזיקה אלקטרונית?
שאלות נפוצות מתייחסות למאפיינים הספציפיים של לימודי מוזיקה אלקטרונית לעומת מסלולי לימוד אחרים. כאן התשובה לגבי מטרת המסלול תלויה בסוג הקורס שנבחר, כי מסלול בסיסי אמור להכשיר יוצרים ומפיקים של מוזיקה אלקטרונית – בעוד מסלול מתקדם מיועד לפיתוח קריירה בינלאומית עבור מי שכבר עוסק בתחום. 

אורך המסלול הממוצע עומד על מספר שבועות ויש קורסים שנמשכים שנה שלמה. מי שרוצה לבדוק לעומק את אורך המסלול צריך לשאול את נציגי בית הספר על מספר הסמסטרים, מספר ימי הלימוד בכל שבוע, מספר שעות הלימוד השבועיות ושעות התרגול הנדרשות.
מבחינת נושאים לימוד, הקורסים מקנים יסודות חשובים על מוזיקה אלקטרונית ולאחר מכן עוסקים ביישום של יסודות מסוימים וברכישת מיומנויות. בשלבים מתקדמים עוסקים הקורסים ביצירה ופיתוח כישורים אמנותיים ויש גם משימות ומטלות. המסלול המקיף מסתיים במבחן גמר ובעבודה מעשית של הסטודנטים, כאשר בסיום הקורס ניתן לקבל תעודת גמר מטעם מוסד הלימודים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה